Orginele folder lantra 1.8GT 25 special

• Emiel

ach ruk toch jkj jij moet een kogel door je kop krijgen !!!!!!!!!!!!!

• JK

Tis geen jkj maar JK.

Wel jammer dat je geen tegenargumenten kunt geven. Dat zegt ook wat over jou, zeker met de reactie die jij wél gaf.

• Emiel

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

• TRiPAX

JK is gewoon vroeger (volgens mij nog steeds) heel veel gepest en nu is hij dapper op een forum, laat hem :-p

• JK

Jammerrrr misgegokt :+

Hoe kwam je op het idee? Uit eigen ervaring zeker?

• TRiPAX

Nee JK jij hebt ook mis gegkokt, en als je het goed had dan was ik net zo zielig bezig geweest als jou want ik rij geen Hyundai, maar om het merk dan maar meteen beetje af te kraken en mijn tijd hier te verdoen…… nee ben gelukkig niet zo zielig.

• JK

Ik heb Hyundai gereden.. *RAMP*

Hoe meer mensen ik daar voor kan behoeden hoe beter..

En de reacties van sommige fanatiekelingen zijn ook erg humoristisch, dus voo mijzelf doe ik dit ook wel :)

• TRiPAX

Vast omdat je niks beters te doen hebt.

Als je een beetje nadenkt dan hebben mensen een eigen keuze,

een keuze om te besliisen wat ze zelf wel en niet willen kopen.

Ik heb jaren lang plezier gehad aan mijn Hyundai en ik denk dat er

zo wel veel meer mensen zijn.

Met elk merk kan je een slechte auto kopen, kijk bijv naar mijn NIEUWE

Fiat, mensen met een dure BMW hierachter ook van alles mis, dus jij zal nooit meer een Hyundai nemen maar andere mensen vinden het een top merk….

dus ga je tijd ff ergens anders verdoen en dan lijk je ook nog een beetje volwassen.

• JK

*ZUCHT*

Natuurlijk gaan alle merken wel eens stuk.

Hyundai alleen vaker dan gemiddeld..

• TRiPAX

En dat kan jij bepalen uit ????? als je een beetje autofanaat bent dan weet je dat dat niet klopt, bekijk bijv de laatste cijfers eens….. dan praten we verder en ook ik als niet hyundai rijder vindt ut bullshit met wat je zegt, kom eens terug als je wel verstand van auto's hebt.