Gisteravond de nieuwe auto opgehaald. Als je hem ziet staan, raak je gewoon meteen weer helemaal verliefd.
Wat een supermooie auto, zit heerlijk, rijd heerlijk en wat een geluidje die dieselmotor. Kan nu nog niet echt mijn ervaring geven, maar de eerste kilometers reden goed. Auto al redelijk ontdekt, kwam achter 1 ding wat niet aanwezig bleek te zijn, namelijk ik dacht dat je ook gewoon dvd kon draaien in de audio, en dit kan dus niet, maar is geen drama. Lijkt me toch al niet prettig voor een kind achterin die voor moet kijken. Verder is de I catcher zeer uitgebreid.
Zoals de importeur zegt, hij is de moeite waard om op te wachten, en dat hij komt is een feit, kijk maar naar ons.
Ruim 10 maanden, tenminste de diesel 186pk i catcher. Mijn hoop was echt al weg, en zo ineens was hij er.
Dus luitjes, blijf vol goede moed, want er is echt geen andere auto die zo voldoet aan je smaak als deze, anders had je er toen ook niet voor gekozenX(
Zal over een paar duizend km, nog is wat schrijven, en ik volg de andere wachtenden vol spanning………