Hallo,
Misschien is het mijn ix35 4wd wel die eindelijk is binnengekomen (ix35 eye-catcher, 4WD, automaat, cassa white) en inderdaad wilde ik deze omdat het zo lang duurt voordat ik de auto kreeg nu niet meer op naam hebben, dat scheelt echt teveel geld bij inruil later. Het kan natuurlijk zijn, dat de auto dan duurder is geworden in verband met prijswijzigingen, maar ook in verband met BPM wijzigingen. deze laatste prijswijzigingen neem ik dan maar op de koop toe, maar dan krijgt de dealer nog een naverrekening voor een huurauto tijdens de belachelijke tijd dat ik niet over een auto kon beschikken en deze kosten bedragen meer dan 500 Euro's, dus ze zijn gewaarschuwd… De lol is er voor mij toch al helemaal af en al helemaal als ik al die verkooppraatjes van Greenib, importeur van Hyundai op de site lees… Tjonge, tjonge, wat doet die club het goed zeg! Er is werkelijk geen beter merk dan Hyundai! Laat me niet lachen! Zelden een cluppie meegemaakt waar je als klant zo wordt behandeld. Eigenlijk adviseer ik iedereen om af zien van de koop en ga op zoek naar iets anders, misschien dat die Hyunday clan dan wat lager van de toren blaast!