levertijd hyundai ix 35

• Bart

Beste allemaal, ook ik heb begin september een witte ix35 besteld, 2.0 cvvt, 4wd, automaat, i-catcher. Ik ben vandaag gebeld door de dealer, Dirk Barten te Alkmaar en hij kon mij vertellen dat mijn auto in Januari geleverd `kan` worden. Het probleem zit hem vooral in de levering van de diesels. Tot nu toe ben ik zeer te vreden over de informatie die ik krijg van de dealer. Ook kon hij mij vertellen dat de 1.7 diesels al in november geleverd kunnen worden. Ik hoop dat dit sommige van jullie wat hoop geeft over de leveringen.

gr. Bart.

• Arjan

Beste ix35 afwachters,

Heb onze auto besteld op 8 mei, levertijd 8 a 9 weken, zit nu aan 21 weken. Het is een i-catcher 2.0 benzine zwart. Dit weekend nog langs geweest bij de dealer en gehoord dat er nog geen chassisnummer toegekend is, wat zoveel wil zeggen als dat hij zelfs nog niet in produktie genomen is. WABLIEF!!!! Moet er eigenlijk om lachen tegenwoordig.

Kom voor mijn werk vaak op fabriek van volvo. Daar produceren ze 300autos per ploeg, wat neerkomt op 900autos per dag.

1 auto zit een week in het produktie proces, vanaf de eerste las die gezet wordt tot dat hij blinkend buiten rijdt. Reken maar eens uit. I.p.v. in de pers op 17 September aan te geven dat de 100.000ste order geplaatst is zouden ze beter wat meer aandacht besteden aan de uitlevering ervan. Iedereen nog veel succes.

• Johan

Begin juni een ix35 business edition 2.0 crdi besteld. Normaal 8 tot 16 weken. Dealer geeft nu aan dat het waarschijnlijk januari 2011 gaat worden, :S PARDON!! Het is een lease auto en deze worden na november niet meer op kenteken gezet. De kans dat ie in oktober wordt geleverd is erg klein. Ik heb geen probleem met de levertijd, maar wel met de knullige non-informatie vanuit Hyundai. Dit moet toch beter kunnen anno 2010?

• DW te E

Heb ook een zwarte I-catcher 4wd besteld. Besteldatum 12 mei. Via een leasemaatschappij.

De leasemaatschappij belde afgelopen donderdag (7-10) dat de vermoedelijke leverdatum week 43 is.

We wachten af.

• Jan

16 april besteld , tot op de dag van vandaag ……………………… niets. :X Schandalig hoe je gewoon meer dan een half jaar aan een lijntje gehouden wordt. 1 ding is zeker, echt blij zal ik niet meer van deze auto gaan worden.

• DW te E

Misschien is het een idee om Greenib Car te Sassenheim helemaal vol te stoppen met e-mail.(tu)

Klachten, vragen etc..

Misschien wordt er dan iets gedaan. Iedereen klaagt maar niemand doet iets.

• Pascal

het email adres van Greenib car is nergens te vinden. Ik heb een mail gestuurd naar info@autobinck.nl, dit is de holding waar Greenib Car onder valt.

Ik hoop snel een reactie te krijgen….

• jeroen

enkele berichten gelezen over ix 35.

Even rectificeren: een hyundai ix35 word wel degelijk in de fabriek van kia gemaakt welke gelegen is in Zilina Slowakije! En dus niet in tjechie bij hyundai zelf.

Ik heb contact gehad met commercieel directeur van hyundai fabriek in tjechie ( natuurlijk over productie en levering van ix 35)

Hierna contact gezocht met fabriek van Kia, mail contact gehad met persvoorlichtster welke niets kon met greenibcar-ordernummers zij hanteren een eigen nummering…….

advies van beide: contact opnemen met greenibcar.

Wat dat oplevert hoef ik hier natuurlijk niet meer te vertellen.

Maarrrrr, volgens greenibcar is er een trein vanuit zilina onderweg met jawel 400 ix35.

Laten we er dan maar vanuitgaan dat deze trein niet via korea naar rotterdam komt……

Dus er is hoop. Want het wachten begintlangzaam heel erg frustrerend te worden.

• jeroen

Het mailadres vna greenibcar is klantenservice@greenibcar.nl

Even een rectificatie:

De ix 35 word dus wel degelijk gemaakt in de fabriek van KIA en wel in Zilina wat gelegen is in slowakije!! en dus niet in de hyundai fabriek zelf.

Ben hierachter gekomen door zelf te mailen met commercieel directeur van fabriek in tjechie. (natuurlijk over de productie/levering van ix35)

Ik heb hierna contact gezocht met kia fabriek in zilina slovakia en mailcontact gehad met persvoorlichtster. Zij kon niets beginnen met de ordernummers vna greenibcar en verwees me derhalve naar greenibcar voor meer informatie….. wat dat opleverde zullen de meesten van jullie wel weten.

Maarrrrrr aardige mevrouw van greenibcar kon mij afgelopen vrijdag 8 oktober vertellen dat mijn auto klaar was en met nog 399 ander ix35s klaar stond om met trein naar rotterdam te vervoeren. Nu zal het toch niet zo zijn dat deze trein via korea rijdt…….. dus er is hoop (morgen weer maar eens bellen of de trein niet ontspoort is)

• Tahasa

Wat ik me nu afvraag, ons word vertelt komt door de dieselmotor. We hebben eind maart een witte I-cather HP bestelt.

Maar volgens mij zijn er hier ook reacties die een benzinemotor hebben besteld en ook al heeeeeeel lang wachten.

Hebben inmiddels onze inruilauto ingeleverd, en een leen auto gekregen, dat is netjes geregeld. Maar vind het zeer jammer, en een grote tekortkoming dat je niet op de hoogte word gehouden, of in ieder geval de juiste en eerlijke reden krijgt. Zijn nu op vakantie en komen 1 November weer thuis, maar heb nu ook zoiets van laat die auto nu maar staan tot 2011. Alhoewel er nu al gezegd word dat hij dan met € 500,00 word verhoogd.

Trouwens, de laatste reden die we hoorde was: in NL worden er niet zo heel veel ix's afgenomen, en in Duitsland, Frankrijk enzo wel. Die gaan voor op alle andere orders. Ook al zijn dat bestellingen van vele maanden later. NL moet maar wachten.

Volgens mij weet Hyundai heel goed waarom het niet goed loopt. En baal daar dus van, dat je onwetend word gehouden.

Hanny