Achterruit verwarming H200 en Onderdelen

• Michael

Hallo,

mijn vriendin heeft een hondenuitlaatservice en rijd in H200.

De achterruitverwarming doet het niet meer. Heeft iemand enig idee, waar dit aan kan liggen? Ik heb de zekeringen al nagekeken, maar die waren nog goed.

Tevens is aan de binnenkant (bestuurderskant) de hendel afgebroken waarmee je de deur opend. Heeft er iemand enig idee waar ik deze z.s.m. vandaan kan halen.

Ze moet nu steeds het raampie openen om de deur te openen en met deze kou, wind en regen is dat voor haar geen plezier meer.

Ik hoor graag van jullie en alvast bedankt!

Groet,

Michael

• Frank Stuifbergen

Deurhendel zou ik gewoon even bij de Hyundai dealer bestellen. Zal waarschijnlijk wel besteld moeten worden, maar doorgaans is het er binnen 24 uur al.

Gaat het groene lampje branden in de achteruitverwarming schakelaar op het dashboard?

Zo nee (lampje niet branden); relais waarschijnlijk defect (Relais zit achter het zekeringpaneel naast de koppeling. Hangen er overigens meerdere, dus het is wel even zoeken welke het precies is)

Zo ja (lampje wel branden); trek de stekkers eens links en rechts van de achteruitverwarming af, en sluit er een multimeter op aan. Kijk of er 12 volt op komt te staan als je de achteruitverwarming activeert.

Let op! De motor moet echt draaien, anders laat de achteruitvewarming zich niet inschakelen, alleen het contactslot op ON zetten is niet voldoende.