Tucson als CD-speler

• Rob Zeverboom

Tijdens mijn zoektocht naar lijntekeningen voor het beletteren van mijn Tucson kwam ik een site tegen die verkocht een CD-speler in de vorm van een Hyuandi Tucson. Uiteraard ben ik vergeten deze site te bookmarken en kan hem niet meer vinden. Wie kan mij helpen?

De bovenkant van de Tucson schuift naar achter, CD erin, schuif sluiten en spelen.

• Rick

http://www.marktplaza.nl/Unieke-DVD-vermomd-als-auto-3736904.php hier staan ze te koop.Ik heb er zelf een gehad van iemand die vaak vergaderd met O.A hyundai.

Gewoon ff google kijken.

Gr Rick

• Rob Zeverboom

Ik had alle zoekwoorden al geprobeerd, maar niet aan dvd gedacht. Bedankt.

• Rob Zeverboom

FF gekeken, maar die ik gezien had zag er uit als een Tucson met grijs/groen boven en de zwarte “rubber” onderzijde. Maar evengoed bedankt voor de tip.

• Rick

Ik heb er zelf eentje met blauw en zwarte bumpers zoals ie in het echt te koop is.Ik zal wel eens kijken waar diegene waar ik hem van heb gehad weet waar ze te koop zijn.

Gr Rick

• Rob Zeverboom

Wacht ik het ff af

• Rick

Ha die Rob,

Ik heb bij mezelf op de doos gekeken en in het boekje maar kan geen leverancier of site van een merk vinden.Ik heb hem via de Hyundai importeur gekregen.

je zal dus op een of andere manier zelf iets moeten vinden.

Gr rick

• Rob Zeverboom

Bedankt Rick voor de moeite, ik ga bij de Hyundai navragen.

• Andre

Deze zijn ook via de dealer te verkrijgen.

• Rob Zeverboom

Klopt, ik heb hem al besteld! Allen bedankt voor de medewerking.