[Hyundai Excel] Raam aan passagierskant los

• Brian

Hallo,

Ik heb een Hyundai Excel uit '96. Na aankoop bleek al dat het raam (elektrisch) aan de bijrijderskant slechts een beetje opent. Als je op de knop drukt, hoorde je het motortje, maar er kwam niet echt beweging in. Je kon dan wel het raam een stukje naar beneden duwen met de hand. Drukte je dan weer op het knopje naar boven, ging ie goed dicht.

Maar gisteren deden we hetzelfde, en was het raam los! Je kon hem zo met de hand naar beneden duwen, en de motor ratelt alleen maar. Je kan hem dan naar boven duwen, maar dan blijft ie op een keer. Het raam heb ik nu met een houten wigje achter het rubber vastgezet, waardoor ie dichtblijft.

Mijn vraag… Is dit makkelijk te verhelpen? En zo niet (ik ben niet zo handig), wat zou me dat ongeveer gaan kosten? Alvast Bedankt!

• Andre

Waarschijnlijk je mechaniek defect omdit te controleren moet je even deurbekleding verwijderen

• Tony

Waarschijnlijk kabel gebroken ik heb het zelfde probleem je moet een ander raammeganisme kopen, en als je handig bent er in zetten anders moet je het laten doen dan kan je rekenen op zo`n 250 euro.