Lekkage Hyundai Excel

• Anita

Sinds november vorig jaar heb ik lekkage in mijn excel (1999)

De bodem van de rechterkant van de auto (bij voorstoel en achterbank) is zeiknat.

Al diverse keren bij de garage geweest, maar ook die kunnen niet vinden waar het water vandaan komt.

Ik heb al diverse kreten gehoord van lekkage door het rooster tot aan lekkage via de deur, maar helaas blijft het lekken.

Is hier iemand bekend met dit probleem of zijn er nog andere suggesties??

Help aub want ik weet echt niet meer wat ik hier mee aan moet.

• Andre

Heb je ook water bij je reservewiel liggen?

• Anita

Het is klammig bij het reserve wiel maar niet nat.

Wat ook opvalt is dat het rechterzijraam rijende weg wel beslaat als het buiten regent, en de rest van de ramen niet.

• Andre

Bij de Excel is het bekend dat de achterkleprubber weleens lekt boven de achterlichten in de bocht

• Anita

Ok, bedankt, we gaan er naar kijken!

• aalders

Ook ik heb lekkage in mijn hyundai excel, waar mijn reservewiel is, zit vol met water. Wij dachten dat het via het opendak binnenkwam maar helaas……..zal ik maar zeggen, we hebben hem dicht gekit en er blijft veel water binnenkomen.

Wie o wie heeft dit verder????????

• sk

Ik heb een Accent, die kort na de aankoop hetzelfde had. Probleem zat in de rubber afdichting van de vijfde deur. Ik heb het gehele rubber voorzichtig verwijderd en dit keer met voldoende siliconenkit weer op zijn plaats gemonteerd. Daarna bleef reservewiel droog. (deze tip kreeg ik via de dealer)

Misschien kunnen jullie hiermee iets. In elk geval succes!!