heb net een andere H 200 gekocht lange wielbasis en vroeg me af of er al (electrische) schuifdaken te koop zijn voor dit type.
In mijn H200 verlengd, heb ik een kanteldak laten zetten. Er was toen geen keus, alleen 1 type kon er in. Deze kantelt en kan er uit getild worden op eenvoudige manier. Electrisch was naar mijn idee niet mogelijk.
In het kanteldak moest een aparte omlijsting worden besteld omdat de ruimte er om heen door de dakboog anders dan standaard is.
Oto-sam in beverwijk heeft hem erin gezet.
Groeten, Peter
niet op ingaan , op die zelfbenoemde deskundigen. die azijnzuipers hebben niks anders te doen. drink toch eens een goede borrel!!
rijdt al sinds 1998 naar alle tevredenheid H200 en nog nooit rare dingen beleefd.
nu een nieuwe gekocht.
maar wil graag een schuifkanteldak in laten bouwen en dat is (nog steeds) moeilijk naar het schijnt.
Ik rijdt als sinds 1998 (met veel plezier en zonder problemen, kilometerstand nu 150.000) in een H200LB en heb er toen gelijk een elektrisch bedienbaar schuifkanteldak (met autoclose) van Webasto in laten zetten.
Het schuifdak doet het op zich goed, maar is zoals elk schuifdak alleen in de stad bruikbaar. Bij hogere snelheden ontstaat er, behalve veel herrie, namelijk een onderdruk in de cabine, waardoor in mijn geval warme lucht uit de laadruimte in de cabine gezogen wordt inplaats van dat je koele lucht via het schuifdak binnenkrijgt.
(Ik had vroeger een Golf diesel met orgineel VWschuifdak en daar werden zelfs uitlaatgassen op die manier naar binnen gezogen)
In een volgende H200 neem ik daarom niet weer een schuifdak. Voor de koelte gebruik ik liever de airco.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?