Hallo iedereen!
Sinds afgelopen zaterdag ben ik weer de trotse bezitter van een Hyundai!
Ditmaal een schitterende fel rode Hyundai Accent 1.5 Gs van 07-2001 op Lpg G3!
Alles erop en eraan, inclusief elektrische en verwarmde spiegels, armsteun in het midden, en lichtmetalen velgen.
Ben er helemaal gelukkig mee.
Hiervoor reed ik een Alfa Romeo 146 uit 1998 ook op Lpg G3. Deze reed ook prima maar de onderhoudskosten liepen een beetje absurd hoog op - en leuk rijden is mij veel waard maar eens moet je afwegen of die hoge kosten wel opwegen tegen dat leuke rijden.
Overigens valt het rijden in een Accent ook helemaal niet tegen al is het wat minder dan in de Alfa Romeo.
Al met al heb ik er wel een betrouwbaardere auto aan verwacht ik.
Vóór de Alfa had ik overigens ook al een Hyundai, een Excel - en deze is zo goed bevallen dat mijn keuze nu als vanzelf eigenlijk weer op een Hyundai viel.
Auto is perfect afgeleverd, enige minpuntje is dat de dealer waar ik de Hyundai heb gekocht, tijdens het tekenen van het koopcontract nog een accesoire hebben verwijdert uit de auto, terwijl die er bij de proefrit nog inzat.
Ik wilde namelijk wel een radiootje erin, dat mocht wel voor dat bedrag vond ik, want die zat er nog niet in namelijk - voor de rest was de Accent wel full options - zelfs radio bediening aan het stuur!
Die radio bediening hebben ze dus ‘sneaky’ verwijdert terwijl ze die radio er voor mij aan het inzetten waren. Dit terwijl ik zelfs heb aangegeven die radiobediening te gaan gebruiken in de toekomst omdat mij dit wel handig leek.
Dus dat is wel jammer, zou wel willen regelen dat ik die alsnog krijg - omdat ik er volgens mij recht op heb - maar geen idee of ik ergens aanspraak op kan maken, of hoe duur zoiets is om zelf te kopen. Als zoiets nu erg veel kost dan wil ik die dus absoluut nog wel toegestuurd krijgen oid.
Maar goed, dat was dus het enige smetje op een verdere prettig verlopen aankoop van een mooie auto, ben er erg trots op!