klepspeling h200 2000

• janzzen

wie weet hoe de klepspeling moet staan bij een h200d ? wil ze wel stellen maar dan moet ik dat wel weten natuurlijk….

Oja, heb even wat topics doorgelezen hier, gezien de aard en de toon waarop de antwoorden gegeven worden hier wil ik vragen om alleen maar op mijn vraag te reageren…. geen zin in afkraak verhalen….

janzzen

• Andre

Bij warme motor 15 in en 25 uit

• janzzen

dank je.

weet je ook een manier om de motor rondgetornd te krijgen? bij mn 6 cil. landrover is het een kwestie van even bougies eruit maar bij een diesel…

jan

• j.v.buren

Mijn vraag is of deze kleppenn wel zelf te stellen zijn of moet dit door de garage gebeuren.

Het kan zijn dat hier kleppen plaatjes onder zitten ,met variabele maten.

gr jb.

• jeroen09

Als het een h200 turbo diesel is en geen crdi dan is het simpel zelf te doen, het zijn stelboutjes met borgmoeren.

Veel voorkomende problemen met deze motoren, breken tuimelaars en breken tuimelaaras dus advies meteen even alles goed controleren op beginnende scheurtjes.

En goed opletten dat je de klepdekselpakking vervangt inclusief het halve maantje aan de achterzijde in de kop, voor de zekerheid halve maantje beetje insmeren met vloeibare pakking.

• j.v.buren

Ik schaam me diep voor de late reactie “sorry”

Ik heb mijn kleppen gesteld op 0.15 in en out / koud, is mij verteld.

bedankt als nog voor je reactie.