Hyuandai Trajet

• René

Heeft iemand van jullie ervaring met de Trajet? Wij denken er over na om deze aan te schaffen, maar zien bij de garage dat ze vaak al na één of twee jaar worden ingeruild.Dan komen er toch vraagtekens.

Alvast bedankt voor de reacties.

• JK

Wat zijn volgens jou de pluspunten van een Trajet t.o.v. vergelijkbare modellen van een ander merk?

• René

We rijden nu de Elantra, en dat bevalt heel goed. Automatisch kijk je dan in de garage naar andere modellen, en de Trajet vinden we een mooie ruime auto.

• De Vismobiel

Ik zou als ik jou was nog ff wachten. Er is een nieuwe Trajet op komst!!!

• Rob

Hi,

Wij waren op zoek naar een nieuwe auto en hebben daarbij ook nog een tijdje over de Trajet nagedacht. Het is'm niet geworden. Bij nader inzien vindt ik gewicht en verbruik te veel tegenvallen, en toch ook wel de uitrusting.

Plus is natuurlijk de prijs.

Ook plus is de extra zitplaatsen (7 stoelen).

Heb er niet zelf in gereden. Kan over rijgedrag, prestaties en comfort dus niet meepraten.

Het is me niet opgevallen dat ze vaak na 1 of 2 jaar worden ingeruild. Niet meer dan bij andere merken volgens mij.

Betrouwbaarheid heb ik alle vertrouwen in bij Hyundai. We hebben 4 jaar ervaring met een Atos Multi (eigenlijk de verkleinde Trajet ;-)

• René

Dank je wel, daar hebben we wel iets aan. Het verbruik van de Elantra valt ons ook een beetje tegen, dus het was niet de bedoeling om weer zo'n “zuiper” te nemen.

Zou graag ook een mening horen van iemand die er nu één rijdt,

• Peter

Ik heb er nu een die na 8 maanden van de hand is gedaan. Komt vaker voor dat de importeur jong gebruikte auto op de markt wil hebben en dan auto bij eigen Bv's onderbrengt zoals verhuur bedrijfjes etc. die mogen er dan even de kop van af rijden en dan gaan ze als jong gebruikt de weg op.

Ik heb er zo een gekocht. Reed de eerst maand geweldig. Gebruikt op de kleine stukken wel wat. Op de grotere stukken is 1-10 haal baar.

Maar nu sta ik dan toch stil. problemen met het sturen. de wil niet meer. Had net een rit van een uur er op zitten en wilde de snelweg af en toen kreeg ik in de gaten dat er wat aan de hand was met het stuur. Begon tegen te sputeren. Nu woon ik gelukkig gelijk naast de afrit en op de oprit van mijn huis was het over en uit. Als ik het stuur maar iets aanraakt dan jankt ie het uit. Geen idee wat het is maar ik vind het vreselijk K*&&*^&^n. ga morgen ochtend dan ook de mobiliteitservice uitproberen.

Maar voor de goede orde: Tot vandaag reed hij lekker, lekker veel ruimte, had er een goed gevoel bij en ik hoop die ook terug te krijgen als dit allemaal weer verholpen is.

Groet

Peter