Hyndai Lantra 1.6gls

• Zwaantje

Hallo wij kunnen een Hyndai Lantra stationwagen op lpg g3 kopen van 1996 waar moeten wij opletten hij wordt particulier verkocht. Wij willen er mee op vakantie naar Tjechie.

• Tucson4ever

Koop hem onder voorbehoud van een keuring door de ANWB. Adressen zijn vast en zeker op Internet te vinden. Zet dit ook duidelijk op de koopovereenkomst. Laat er in ieder geval iemand naar kijken die er wat van af weet. (Voordat men de koop sluit)

• willem.l.

Ik heb een sedanversie van 96, daar is net deze week het achterste subframe van vervangen, kost wel even met montage dik € 450 en €65 voor het uitlijnen.

Dat is wel de eerste grote rep. tot dus ver. Maar volgens de uitlijner is dit echt een zwak punt van de Lantra.

Heb de wagen al van nieuw af, bevalt verder prima, staat wel altijd binnen gestald.

• rene schouten

beste lezers ik heb een hyndai lantra 1.6 gls 16 klepper maar een van kleppen zijn verbrand wie kan mij helpen om hem goedkoop te laten make n want hij is te mooi om naar de sloop te brengen

mijn telefoonnr. 079 3427784 a.u.b. help mij

• "De Vismobiel"

Zoek op internet: Goedkoop reparatie en je plaatsnaam of provincie ofzo je vind altijd wel wat

• "De Vismobiel"

Ik zie net dat je in dezelfde gemeente woont als ik, das mooi.

Probeer het even bij galvani auto's, die voeren goedkoop reparaties uit.

Verder kun je ook nog even kijken bij auto collin aan de 1e stationsstraat in zoetermeer.

Ik hoop dat je er wat mee kunt.

• Ab

Subframe zit coulange op vanaf importuer je hoeft alleen maar montage hiervan te betalen en niet de onderdelen.