Levertijd Tucson

• medinella

Hoi

Zijn er nog meer mensen die zo lang moeten wachten op hun Tucson?

Wij hebben hem in november 2004 besteld. Nog niets gehoord. Misschien op de volgende boot, eind april begin mei.

Dealer kan niets meer vetellen. Wachten duurt lang maar als ik het verbruik ziet weet ik niet of ik dit wel erg vind.

• JK

Neem aan dat je dealer het bij aankoop over een levertermijn gehad heeft?

• medinella

Ja zsm.

Indicatie jan, feb, mrt

Helaas waren wij niet bij deze lading.

• JK

Bij zo'n ruime indicatie laat het zich toch wel raden dat het lang kan gaan duren :)

• Rick

een collega van mij heeft begin maart een Tucson bestelt en krijgt hem half Juni.

En wat betreft het verbruik valt het wel mee als je ziet wat een comfortabele wagen het is,en op de grote weg is ie best zuinig.

Groeten van een tevreden Tucson rijder

• Henriëtte

Wij hebben hem in dec besteld en ook nog niks gehoord.

ik vind het zwaar waardeloos, als compensatie,moeten ze de auto maar gratis geven.

Wat vinden jullie.medinella schreef:

>

> Hoi

>

> Zijn er nog meer mensen die zo lang moeten wachten op hun

> Tucson?

>

> Wij hebben hem in november 2004 besteld. Nog niets gehoord.

> Misschien op de volgende boot, eind april begin mei.

>

> Dealer kan niets meer vetellen. Wachten duurt lang maar als

> ik het verbruik ziet weet ik niet of ik dit wel erg vind.

• JK

Ik vind dat je uit je nek lult.

Amen.

• Rick

En JK is zeker zelf een dealer of werkt daar.Hij is altijd zo bijdehand ze moeten hem een prikbord verbod geven want ik word wel erg moe en aggresief van hem en met mij meerdere denk ik.Bij aankoop van een auto hoort de dealer een indicatie te geven van de levertijd en de koper op de hoogte te houden en niet als de koop gesloten niets van zich meer laten horen.

• JK

Rick, ik heb een hekel aan mensen die aggresief worden zodra ze het niet meer met woorden af kunnen… Doorgaans is dat is nou hét kenmerk van een geestelijk minder bedeeld persoon. Maar goed, je rijdt waarschijnlijk niet voor niets Hyundai.

Met een Hyundai dealer heb ik gelukkig niets meer te maken, ook nooit gewerkt of willen werken.

Zodra jij een aankoop doet, moet je een levertermijn afspreken.

Spreek je niets af, dan is dat dom.

Spreek je wel wat af en de dealer gaat daar zo ruim overheen, dan kan dit koopontbindend zijn. Anders wordt het een heel lastig verhaal..

• 'De Vismobiel'

ik ben het met hem eens hoor pick, en waarom heeft hij geen gelijk?? Kijk maar naar een voorbeeld van andere populaire auto's van buiten europa, bij de kiasorento. daar liepen de w8tijden ook op tot meer dan een jaar. ja het is k*t maar het is niet anders. en als je er problemen mee hebt neem je maar een suzuki grand vitara die worden toch amper verkocht in nl….