santa fe koppeling

• Piet

Heb een Hyundai Santa Fe, 2004 CRDI motor, die bij min 4 graden volop start, maar niet aanslaat.Dealer schrijft rekeningen van jewelste ,maar zonder de kwaal te verhelpen.Dealer hebben een computer,vol met foutcodes.Als er zo,n foutcode wordt vermeld volgt automatisch een fors bedrag op de rekening.Doffe elende. Bij een andere dealer hetzelfde laken en pak. Inruilen nagenoeg niet mogelijk,moet naar handel of naar sloper.

• Gerrit de B

Ja, die ellende met de santa fe is heel bekend. De aanschaf- en zg reparatie-onderdelen vervangingskosten zijn al rap veel hoger dan van een BMW X3. Hyundai kopen is zelf goed kunnen lopen en schuldsanering voor aanvragen. Want daar draait het op uit.

• Piet

De elende en onkosten zijn niet te overzien. Hyundai kopen is zelf goed kunnen lopen. Begin met schuldsanering aan te vragen,Want daar eindigt het gegarandeerd.

• ed

Ik heb problemen met de koppeling van een santa fee 2008 koppelingdruk weg gevallen toen ik hem de andere dag pakte…. volgens de garage vermoedelijk druklager kapot maar mijn vraag is als er geen oliedruk verlies is houd je toch gewoon je druk op de koppeling..heeft toch niets met je druklager te maken ik had normaal verwacht dat het een of ander oliedruk cilinder zou zijn zit het toch niet inwendig of werkt deze koppeling helemaal op oliedruk????????

• innovam

gooi weg…..