wel of geen hyundai???

  • peter

    Als automobilist rijdt ik 80.000km per jaar in een Honda Civic die nu op 200.000km staat op lpg, behalve een achterdemper en een achterlampje en 2 voorlampje is er nooit wat mee.

    Overigens rijdt ik al jaren Honda en weet gewoon dat er tot de 600.000 km niets zal gebeuren, wel als je sportief gaat rijden dan kan de aandrijfassen bij 300.000km eens versleten zijn en remschijven ook rond de 250.000km

    Mijn broer rijdt in een Golf en heeft al jaren te kampen met slechte kwaliteit de eerste Vwtjes waren nog goed maar het voorlaatste model staat over de gehele wereld bekend als een probleemwagen.

    Mijn zus rijdt passat stel je eens voor dat je 100.000km nieuwe draagarmen voor moet hebben, abnormaal bij een auto van 6 jaar oud, Audi A4 en passat schijnen hier uit feiten veel last van te hebben evenals meer slechte onderdelen.

    Als je dat met een japanner zou hebben staat men op zijn achterste benen maar met een duitse auto tsja kan voorkomen kan gebeuren slechte auto's worden niet meer gemaakt

    Mijn vriendin is nu bezig met haar 3de Daihatsu Cuore, de 1e met 280.000km op de teller werd ingeruild voor een met 100.000km en deze is 7 jaar geleden ingeruild vanwege de hoge kmstand we waren bang dat we groot onderhoud kregen zoals remschijven en koppelings systeem behalve uitlaat bougies niet meer onderhoud bij een stand van 360.000km hebben we in een duits blad gestaan over dat het merk negatief wordt belast terwijl de feiten net zoals andere japanse merken er niet om liegen op alle fronten beter qua kwaliteit natuurlijk rijdt een Audi A4 mooier dan een Daihatsu Cuore maar is niet per defenitie beter dan een kleine zakjapanner!

    Nu hebben we een nieuwere gekocht deze rijdt op lpg en heeft 150.000 km gedraaid nu en nog niets bijzonders behalve achterdemper die gaan bij een Cuore sneller kapot dan andere japanners gek genoeg

  • peter

    ik wil gewoon aangeven, wanneer je een slechte ervaring hebt hoef je niets zo kinderlijk degraderend te doen over het merk dat buitengewoon goed bezig is.

    Je accepteert geen mankementen van het Koreaanse merk maar duurdere van een Duits merk wel dan ben je toch puur met laster bezig wat is daar nou aan!

  • JK

    Peter wat jij van VW en Audi noemt zijn de bekende problemen van ze. Waarom zijn die dingen bekend dan? Omdat bijna alleen die dingen stuk gaan. Grotendeels onder garantie of coulance vervangen trouwens.

    Bij Hyundai gaan er meer diverse delen stuk. Maar een eerlijke dealer kan je ook wel zwakke punten noemen van hun type's.

    “Overigens rijdt ik al jaren Honda en weet gewoon dat er tot de 600.000 km niets zal gebeuren, wel als je sportief gaat rijden dan kan de aandrijfassen bij 300.000km eens versleten zijn en remschijven ook rond de 250.000km”

    Als je zo overtuigd bent van de kwaliteit van Honda, dan moet je zeker weer een Honda kopen. (Ookal zou dit mijn keuze absoluut niet zijn.)

  • Series III 24 volt 4x2

    Trek je niks van JK aan hoor, hij denkt dat omdat hij slechte ervaringen met het merk heeft gehad, iedereen dat heeft en dat het een kl*te auto is maar dat is niet zo. Die hyundai's zijn net zo goed als een bijv. honda.

    Gr Bryan

  • toppertje

    nee maar jij bent toch een geboren zeikerd op dit forum bij jou is toch niets goed behalve je zelf

  • toppertje

    slaat op JK hoor

  • JK

    Omdat dit een Hyundai prikbord is, LIJKT alles niet goed te zijn behalve ikzelf..

    Schijn bedriegt.

  • Maarten

    GEEN