Hyundai

• peter

Hoi, ik ben een liefhebber van aziatische auto's met name Honda en Datsun maar ook merken zoals Hyundai vindt ik leuk.

Over smaak valt niet te twisten, maar het is hier in ons land zo wanneer iets weinig verkocht wordt is het eigenlijk ook waardeloos.

In de afgelopen 20 jaar is de japanse auto industrie enorm vooruit gegaan hier, de kwaliteit is nu supergoed, het rijden en betrouwbaarheid was altijd al beter dan de Europese merken over het algemeen alleen kampten ze met roest en imago dit kwam mede doordat de regelgeving zo was, invoerverbod zorgde ervoor dat er gewoonweg niet meer verkocht konden worden dit heeft echter niets te maken met rotzooi of wat dan ook.

Hyundai is nu bezig met iets wat de Japanners 20 jaar geleden deden echter zij doen het beter dan Japan deed, betere roest preventie.

Maar men blijft echte aparte Hyundai's maken, Hyundai moet Hyundai blijven dat maakt het merk apart!!

Sommige merken lijken al zoveel op elkaar, Hyundai is goed zowiezo beter als een Opel Corsa die kent ontzettend veel mankementen en daar wordt niet over gepraat.

Doe zelf onderzoek en je komt erachter dat men alleen hier in Europa en vooral hier in ons land te veel onaagename niet waar te maken kritiek levert op een merk zoals Hyundai.

Zelf zijn we nogal gecharmeerf van de Getz, dus Corsa en Polo rijders kom eens een keer proefrijden in de Getz en ervaar hoe ruim en zuinig en functioneel die is en vergeet dat het merk jong en uit Korea komt dit heeft niets met kwaliteit te maken namelijk

• JK

Goh de PR afdeling van Hyundai NL heeft dit prikbord ook ontdekt :Z

Wel een blunder/ongelukkige omschrijving;

Zelf zijn we nogal gecharmeerf van de Getz, dus Corsa en Polo rijders kom eens een keer proefrijden in de Getz en ervaar hoe ruim en zuinig en functioneel die is en vergeet dat het merk jong en uit Korea komt dit heeft niets met kwaliteit te maken namelijk

Dat Hyundai niets met kwaliteit te maken heeft, wist ik al :)

Enneuh waarom zou je een Hyundai zo goed tegen roest beschermen (als dat al waar is!). De rest is toch eerder gaar! :D Kan ie wel zonder roest naar de sloop ;)

• rob-

Hyundai is gewoon goed.

En als je het niet goed vind wat doe je hier dan ,ga lekker ergens anders je kritiek spuien.

Sukkel

• Series III 24 volt 4x2

ja precies ga maar lekker klieren op een ander forum

• toppertje

Het is een blijft een zeikerd die JK [jan klootzak}

• JK

Originele opmerking..

And again.. Hyundai niveau :Z

(NOT!)

• TAZ

Ik rij al vele jaren Hyundai en sinds kort staat mijn vierde Hyundai voor de deur. Buiten banden en de standaard onderhouds beurten heb ik nog nooit extra kosten gehad.

Wat opvalt aan deze site is dat er ene JK ontzettend negatief is over dit merk. Ik weet niet waarom maar mogelijk heeft iets vervelend meegemaakt waarbij de naam Hyundai is betrokken.

Heb ik een goede tip voor JK. Elk merk heeft wel eens een zogenaamd maandag ochtend product. Dat geldt van tandenborstel tot auto. Overal tegenaan trappen lost niets op en wekt alleen maar agressie op. Er gewoon over praten lost meer op. Zeg nu eens wat je dwars zit. Gesterkt door feiten natuurlijk.

Mocht je dat niet kunnen dan adviseer ik je om professionele hulp te zoeken bij het verwerken van je trauma.

Ik wens je sterkte en mogelijk beterschap.

Met vriendelijke groeten TAZ