kenteken, van grijs naar geel

• p van olphen

m.h.,

ik heb een hyundai highwayvan op lpg grijs kenteken. ivm. nieuwe regeling per jan

2005 wil ik als niet-ondernemer een ombouw van lpg terug naar alleen benzine en een nieuw geel kenteken. hoever is de weg daatoe? ik heb verschillende info bv.

alleen gastank verwijderen , foto maken , met kenteken opsturen is voldoende???

of

alles eruit????of . . . .???

vr.gr. pvo

• JK

Ga eerder uit van;

- Gassysteem VOLLEDIG uitbouwen

- RDW keuring voor zowel verandering LPG + kenteken

- Flinke smak geld aan BPM betalen

En dán pas geel kenteken.

Kan niet met zekerheid zeggen of dit helemaal volledig en juist is, maar komt ongetwijfeld dichter in de buurt dan “gastank verwijderen , foto maken , met kenteken opsturen”.

Het RDW kan je het vast exact uitleggen. Gezien de grote groep mensen die hier nu in geïnteresseerd is, kon het ook wel eens op www.rdw.nl staan :)

• Gene

Ik zou eerst eens afwachten wat het nieuwe tarief gaat worden. Voor wat betreft de houderschapsbelasting worden de bestelwagens (prive) gelijk gesteld aan personenwagens. Dit geldt echter niet voor de provinciale opcenten, dit is alleen van toepassing op personenwagens en motoren. Een prive bestelbus blijft voor de provinciale opcenten een bestelbus, ergo dat scheelt ruim 64% van het totaal tarief.