Is dat wat? Een H100 of 200 als ‘personenauto’. Gewoon voor dagelijks gebruik…dubbele cabine en lekker veel laadruimte. Os issie duur in gebruik/verbruik/onderhoud/…? Zijn er hier mensen die 'm dagelijks rijden als personenwagen? Graag ervaringen!
Ik heb ervaringen met de acterbank van eentje uit 1997 en dat zit niet omdat de stoeltjes in een L positie zijn geplaats. Ik zou dan toch gaan voor een normale personenwagen. En als je de ruimte nodig hebt, je wilt wat hoger zitten, en je wilt een voor en achterin hebben moet je iets van een kia carens nemen.
Gr
Ik rij zowel zakelijk als prive met een H200 DC. Voordelen: rijdt best goed, wegligging bij zijwind zelfs beter dan andere busjes. Sterke motor ( ik rij zelf nog de ‘traditionele’ uitvoering, dus zonder common rail inspuiting) maar lust best een slok. Zonder gebruik van de airco en met zoveel mogelijk gebruik van de cruise control is met echt zuinig rijden 1:10 net te halen, maar dan moet er geen vlieg tegen de voorruit botsen, want dan haal je het al niet meer. De nieuwe commonrail diesels zijn een stuk zuiniger, heb ik mij laten vertellen. Persoonlijk zou ik hem niet als personenwagen alleen gebruiken, daarvoor zou ik een echte personenauto nemen. Maar in de combinatie ‘werk-prive’ is het nog steeds mijn eerste keus en blijft het mijn eerste keus. Misschien over een paar jaar eens inruilen voor een commonrail versie, wie weet.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?