Wij rijden in de concurent van de fabia, de kia rio. Rijd ook heerlijk hoor, en hij ligt ietsjes hoger op de weg dan de hyundai matriks zodat je wat harder over de drempels kunt gaan
waar rijd jij dan in??
en de Rio ziet er een stuk beter uit als de fabia. Vooral het interieur is een stuk beter en vrolijker. Kijk naar binnen in een fabia en je ziet een groot kaal stuk plastic waar nog wat knopjes en een radio in zitten en een stuurwieltje wat er niet uit ziet.
Wat de wegligging betreft… het kan beter ja maar als een dwijl kan je het niet noemen. Vrienden van ons hebben een fabia en daar heb ik eens in gereden. Nou dat ding dat rijd ook niet. In een bocht zwaar overhellen en die stoelen zitten ook voor geen meter. En wanneer komt er eens een facelift van die fabia?? Want dat ouwe ding gaat ook al weer een jaar of 5 mee.
Ik woon vlak bij een weg. Als ik de straat in kijk zie ik al zo 3 rio's staan en er rijden er ook een hoop langs. En als je gaat zeuren dat het dezelfde is dan @!#$ je want er rijd een rode, een donkergroene, een donkerblauwe, een lichtblauwe, een zivere, een rode en een zwarte. En fabia's?? Daar staat er eentje van in dit huizenblok. Dus welke wagen is nou populairder en dus beter?? Precies, de Rio
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?