wel of geen trajet ?? wie helpt

• sivo

na dit prikbord te hebben gelezen,weet ik het echt niet meer!!!

we hebben een caravan(behoorlijk gewicht) we hebben 3 kinderen,dus ruimte nodig

we gaan op wintersport(dus ook daar moet hij “tegen”kunnen)

ik weet het nu niet meer,ik hoor verhalen over knopjes die afbreken,raampjes die opeens niet meer open kunnen.

maar ja …… de prijs is wel erg aantrekkelijk(we willen er eentje kopen van ongeveer 2 jaar oud,en als je dan prijzen vergelijkt)

we rijden nu een ford galaxy 1.9 tdi is het een beetje te vergelijken???

wie o wie helpt ons deze moeilijke keuze te nemen,of is het toch niet zo moeilijk?????

alvast bedankt

• Series 3 88 4x2

Ik zou dan maar gaan voor iets in de richting van een hyundai terracan ofzo…

• sivo

nou nee,niet mijn ding sorry

• JK

Al eens een proefrit gemaakt?

• Bryan 4x2

Je trajet chiptunen voor meer vermogen zodat je beter de bergen in kan met caravan. En als het zou kunnen een 4x4 maken van die wagen

• sivo

nou hier heb ik wat aan wat is chiptunen in hemelsnaam???

• Gene

Dan wordt de motor optimaal (vaak beter) afgesteld. Iets meer vermogen (kan tot 15% uitmaken) en soms een gunstiger verbruik. De trajet is een perfecte wagen voor het “sjorren” van een sleurhut, ook in de bergen.

Kortom, je zult er geen spijt van krijgen.

• sivo

dank je wel voor de uitleg.

ik heb er net eentje zien staan,gls 22.000 op de teller van november 2000 voor 14.950 euro(benzine)

volgens mij is dit een goede prijs,wat vinden jullie??

• Series 3 88 4x2

het is wat je ervoor wilt neerleggen van een wagen van 4 jaar oud. maar aangezien de kmstand zou ik het wel doen.

• sivo

foutje hij is van november 2002 ipv 2000 dan zeker doen he???