achterspeakers Lantra

• Tom

Hallo ik heb een lantra uit 98 en nu wil ik de achterspeakers vervangen maar ik zie geen mogelijkheid om deze te vervangen. Ik krijg de plaat die op de hoedenplank zit niet los zonder de bekleding te beschadigen en vanuit de kofferbak kom ik er niet bij. Weet iemand hoe dit moet en zo ja hoe in hemelsnaam. Loop al 2 dagen te kijken en te denken hoe ik dat moet doen.

Alvast heel erg bedankt.

Tom van Os

• TRiPAX

Die plaat hoeft ook niet los je gaat gewoon met de maat speakers die erin zaten naar een goede audio zaak en besteld beter sopeakers van die maat…. en klaar ben je.

Grtz Remko

• Tom

ja ik heb betere speakers enkel ik kan ze er niet inkrijgem omdat ik de oude die er in zetten er niet kan uitkrijgen. Dat is mijn vraag hoe krijg ik die ouder er uit

TRiPAX schreef:

>

> Die plaat hoeft ook niet los je gaat gewoon met de maat

> speakers die erin zaten naar een goede audio zaak en besteld

> beter sopeakers van die maat…. en klaar ben je.

>

> Grtz Remko

• TRiPAX

Ehm die oude zitten in een kunststof beugel, als je je kofferbak open doet en naar de speakers kijkt dan zie je 4 moeten, die moet je los draaien en dan kan je de speakers die je koopt weer mooi in die pasring doen.

Grtz Remko

• tom

Nou ik heb gekeken en er zit geen beugel en off bouten. Ik heb de hoedeplank van de metale gedeelte afgehaald en dan kan je er niet makkelijk maar wel bij. Als je de remlicht verwijderd en alle pluggen er uit haald dan kan je bij de speakers. De schroeven liggen als het ware tussen de bekleding van je hoedeplank en de metale plaat die je vanaf je kofferbak ziet.

Toch heel erg bedankt voor je reactie`s Tripax

Groetjes,

Tom

• TRiPAX

Geen dank man, suc6 verder met de car :-)

www.hyundaistreettuning.nl