Distributieriem Lantra 1.8 GT

• Albert

Heb een vraagje.De riem van mijn Lantra,1.8GT van 1995 is pas vervangen,maar sindsdien zit er een enorme resonantie in de auto.Ik heb een beetje het vermoeden dat die riem niet helemaal op tijd staat,of dat er iets is misgegaan tijdens de reparatie.Heeft iemand misschien eenzelfde ervaring gehad hiermee?

• slechteervaringen

Ja, had ook zoiets, nadat de waterpomp in de soep was gelopen en vervangen, 1 en al ellende met de distributieriem gehad. resultaat; de motor in de soep. Altijd deze wagen in onderhoud gehad bij de erkende Hyundai dealer. Zelfs met dit geluid nog bij de garage geweest. Nix aan de hand volgens hun. Vervolgens kreeg ik een rekening van 18 euro omdat ze ernaar geluisterd hadden. Niet lang daarna de motor in de soep.Hyundai was niet thuis zogezegd. Voor mij nooit meer een Hyundai. Er was altijd wat met die krengen. Was het ene net gerepareerd dan was er wel weer iets anders. Op een gegeven moment vervloekte ik deze wagen hardgrondig. Ik nooit meer. 1 goede raad; verkopen en wel heel snel.

• Emiel

resonatie duidt er op dat de balansassen niet op tijs staan ,

ook kan het zijn dat de hijdraulische spanner stuk is en niet vervangen is.

• Ab

Je distributieriem staat gewoon niet goed op spanning,of het busje in je stelmechaniek zit niet goed

• john

dus gauw wegdoen die lantra

want anders kun je hem zo naar de sloop brengen

• Peer

Ik dacht al waar blijft die reactie van die eikel.

Maar gelukkig hij is er weer

• john

jullie komen er allemaal nog wel een keer achter vroeg of laat , eens zien of je dan nog zo lacht

stelletje sukkels allemaal

whahahahhaha

• Emiel

john ga naar je vrienden van skoda want daar is het feest en heb je vrienden !!

ehm volgens de reclame dan

whahahahaha

simply clever !!!!!!!!!

• john

hoef nog geen nieuwe skoda

• Ab

Kan er misschien ook serieus gedaan worden er zijn mensen die wel serieuze vragen hebben en graag normale antwoorden willen hebben.