H200 powervan

• robert

Lezers!

vraagje; sta op het punt te gaan informeren voor een h200 powervan.

zijn er mensen die al een beetje km's hebben gereden met de nieuwe crdi motoren van hyundai?

en ervaringen hebben, ik had al begrepen dat de vering stug is maar aan te passen is….

graag dus info over de motoren!

groet,

robert

• kootje

Deze motoren zijn top, een hele vooruitgang met de oude motoren van de h 200.

Groetjes

• hugo

Hallo Robert

Heerlijke motor,prima trekkracht,rustige stille motor,fijn om mee te rijden.

Ik heb vanaf de aankoop een cruisecontrol laten monteren en ben er laatst mee naar Belgie gereden,de heenweg zonder de airco aan en in de middag de gehele terugweg met de airco aan en met een snelheid van 120 over de snelweg, zowel heen als terug.Bij thuiskomst reed ik op reserve en dat na 639 km te hebben gereden. Dit is dus dik 1 op 10 en dat vond ik netjes.

Groetjes Hugo

• robert

h 200 powervan is een superbus heb ik zelf ook.

wat belangrijk is is even goed warm rijden voor dat je op het gas gaat.

ik heb er ook comfort veren achter onder laten zetten. dan halen ze er 2 bladveren eronderuit en plaatsen een schroefveer van mad eronder. dit is echt geweldig ik zou niet meer zonder willen

• Jan

Wij hebben een uitgeklede powervan met een CRDI motor en bevalt uitstekend,we hebben nu 10000 km erop zitten en rijdt lekker zuinig(gecombineerd 1 op 10 en gewoon lekker gassen!!)

Ook kom je er uitgerust uit na een kilometer of 800 gereden te hebben.

De vering is inderdaad een beetje stug maar wat ik hier las is dus op te lossen,bedankt daarvoor!!!

Jan