mijn auto uitbouwen

• 1982

Hallo

ik zoek onderdelen om mijjn hyundia uit te bouwen.Ik heb een hyundia excel uit 95.

Weet iemand misschien goedekopen velgen, spoiler en “side squrts”(of zo iets) enzo kan aan komen.Ik kom zelf uit brabant dus het zo wel fijn zijn als het daar ergens in de buurt was.

Als vast bedankt

• Doomrules

Ik heb precies dezelfde vragen. Heb ook een Excel uit 1995 en wil hem graag uitbouwen. Ik woon alleen in zuid holland! WIE HELPT ONS??????1982 schreef:

>

> Hallo

>

> ik zoek onderdelen om mijjn hyundia uit te bouwen.Ik heb een

> hyundia excel uit 95.

> Weet iemand misschien goedekopen velgen, spoiler en "side

> squrts"(of zo iets) enzo kan aan komen.Ik kom zelf uit

> brabant dus het zo wel fijn zijn als het daar ergens in de

> buurt was.

>

> Als vast bedankt

• Doomrules

Wie helpt ons…

• JRM

het zijn van zich zelf al zulke lelijke auto's.. maak het niet nóg erger! :+

• TRiPAX

Sportvelgen zijn makkelijk te koop, gewoon naar een goede velgen shop gaan en die helpen je zo, ik dacht dat er max 16 inch onder kan (ik kan het mis hebben hoor.)

Side skirts kan je gewoon universeel kopen die zijn vaak het mooiste ook even afzagen, en zo;n kappie erover en klaar.

Uitlaat tjah koop een universele japstyle pot die ;lassen ze er zo onder voor je en de prijzen daarvan zijn stukken goedkoper dan die remus rotzooi die vol zit met demper vulling.

Succes en voor verdere vragen kan je ook naar www.hyundaistreettuning.nl

• john

PAS MAAR OP DAT IE NIET GAAT VLIEGEN

WHAHAHAHHA

• TRiPAX

John luister je rijdt een skoda ga dar dan even lekker schrijven en als mensen een vraag hebben geef daar dan normaal antwoord op, ik weet niet hou oud jij bent maar ouder dan 16 jaar zal het niet zijn met zulk gedrag.

• mai

Okeej je help me al een heel eind. En ff voor alle duidelijkheid mensen die hier niets te zoeken hebben reageer dan ook niet is bijzonder irritant. Ik stel een hoop ik gewone vraag en dan hoef ik niet van een of ander dwarrel een raar antwoord te krijgen… Weet jij toevallig goedkope shop die die universele verkoopt. Woon zelf in Rotterdam. Mzls

• john

je zit aardig in de buurt

• TRiPAX

Tjah euh Automat , brezan , gamo overal is wel wat universeels te halen.

Voor bodykits kan je dat ook invoeren op www.onderdelenlijn.nl met een beetje mazzel kunnen ze je hier aan alles helpen , ook aan electrische ramen voor deze auto , en de rest aan onderdelen die je zoekt.

Maar bij Automat kan je mooien universele japstyle uitlaatjes kopen en dan kan je het ook nog zo laten maken dat je een einddemper links en een demper rechts hebt zitten en de kosten vallen heel erg mee vergeleken met remus enzo.

Voor verdere vragen kan je me ook mailen.

Groetjes Remko