Ik hoor veel over motorproblemen bij de hyundai h100. Het zouden heel slechte dieselmotoren zijn. Wie heeft hier ervaring mee?
Bedankt,
M@rrrk.
heb er nog niet echt veel ervaring mee maar die van mij loopt prima. Toen ik m kocht heb ik zelf met motorreiniger van Forte het blok gespoeld en vervolgens nieuwe olie op gedaan, tevens heb ik een brandstofsysteemreiniger van Forte voor diesel door de brandstof gedaan en ik kan alleen maar zeggen dat ie lekker loopt..kort nadat ik m had zijn we er mee op wintersport geweest, 1000 km achtermekaar gereden en draaide als een zonnetje en in de bergen en in de kou ging het allemaal prima.. Maar ja, is geen garantie natuurlijk..ik hoor wel dat ze snel slijten maar ik denk dat goed onderhoud veel doet..
ik heb een H100 van 1998 in diesel uitvoering. hij heeft inmiddels 145000 km gelopen. Olieverbruik 0,1 ltr op 7500 km. gemiddelt verbruik 1:12 solo 1:9 met caravan van 1200 kg. Ben al meerdere malen in frankrijk geweest met deze combinatie tot op 2300 meter hoogte. Heeft nog nooit een foute klap gemaakt.
Hij heeft wel regelmatig onderhoud nodig.
maar onthoud 1 ding:
HET IS GEEN RACEAUTO.
Mijns inziens de reden waarom er ook nogal wat gebruikers zijn met andere ervaringen
Ramon
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?