cruise control H200

• Asmund

Datum: 28-02-2004 20:49

Beste Asmund,

Het monteren van een cruise control is bij de nieuwste type's hyundai diesel (1.5 CRDi, 2.0 CRdi,2.5 TCI ,2.5 CRDi en 2.9 CRDi) niet eenvoudig omdat deze auto's geen gaskabel meer hebben, electronisch,Drive by wire.

Ik heb bij verschillende Hyundai diesels een John Gold Cruise control gemonteerd, werken erg goed en heb de elektrische servo unit IN DE AUTO gemonteerd i.p.v. in motorruimte, aanhechting gemaakt op gaspedaal mechanisme, dit werkt volgens klanten goed( Trajet,Elantra,Santa Fe, H200 allemaal diesels) binnenkort probeer ik het op een Terracan.

snelheidssignaal kan je bij de OBDII stekker aftappen.

Voeding vanaf het contactslot.

Vraag van mij::

Hoi V8 cruiser,…………heb je ook enig idee wat dat geintje gaat kosten,……….ik kon een CC laten inbouwen bij de garage voor ? 640,………..maar dat vondt ik een beetje veel.

• V8-cruiser

beste Asmund,

640 euro is best veel geld maar om de cruise netjes in te bouwen ben je toch wel 3 a 4 uur kwijt, arbeidsloon bij de Hyundai dealer waar ik werk ong. 57 pleuro/uur ex btw, dan nog het apparaat zelf, reken maar uit.

De hyundai dealer kent je h200 het beste, ik heb zat auto's gezien die verprutst waren door inbouw bedrijven!!!!

greetz