Excel of Lantra?

• Mo

Hallo,

Binnenkort kopen wij een auto. Wij zijn met zijn vieren (peuter en kleuter inbegrepen) en zoeken dus een gezinsauto. Geen stationwagen in principe, ivm wegenbelasting, die dan hoger ligt (toch?). Nu zijn de Lantra en Excel relatief goedkoop, 2e hands. Eigenlijk waren we naar een ander merk aan het zoeken, maar nu ik deze prijzen zo zie…

Ik heb totaal geen verstand van de Hyundai. Waar moet ik op letten, bij deze 2 types? Waar kan ik het beste kijken, om er eentje aan te schaffen. Hoe zit het met onderhoud? Wat zijn de grootste problemen van de Hyundai? Vooral bij de Lantra of Excel. En tot slot, nog een hele belangrijke: welke zouden jullie aanschaffen, als je een gezin bent, met 4 personen en een middelgrote hond, terwijl ook wel eens een berg op wilt rijden, als je op vakantie gaat?

Ik hoop op hele serieuze reactie's, alvast bedankt.

Monique

• john

hoi ik heb zelf excel en lantra gereden en ik moet je zeggen dat ik blij ben dat ik ben overgestapt op een ander merk.

ik rij nu in een skoda fabia ( nieuw ) en moet eerlijk zeggen dat de skoda een veel betere wegligging heeft en de hyundai had veel last van onderstuur en de schokbrekers zijn origineel van een bedenkelijke kwaliteit etc etc

de lage prijs moet wel ergens vandaan komen toch

mijn lantra had ik nieuw gekocht in december 2001 en heb hem in oktober 2003 ingeruild en hij staat er nu nog

verschillende dealers hadden helemaal geen belang om mijn lantra in te ruilen ,zelfs niet op een nieuwe auto ,dat zegt toch weel het een en ander

groetjes john

let dus goed op wat je besluit te kopen

• Mo

Mmmm John, dat zegt idd een hoop. Ik vond het op zich al zo opvallend, dat er zoveel te koop staan, betrekkelijk jong en zo goedkoop idd. Vandaar dat ik eerst ff wilde vragen hoe er over gedacht wordt. Ik heb wat testrapporten gelezen en daar komt het ook niet echt fijn uit de bus.

Ik kijk nog ff verder. Bedankt voor je antwoord.

Monique

• Hyundai rijder

Een auto die toen veel verkocht is wordt ook na een aantal jaren weer ingeruild op een andere HYUNDAI .

ps John is alleen maar negatief.

• ?

john negatief ????

welnee

john is alleen de grootste losser van heel de aardbodem !!!

als john zo'n goede auto heeft moet ie dat zeggen op het vw forum maarja het gaar heeeeel slecht met het vw concern !!!!!!

vrgr een stille genieter

• john

? je durft je e mail adres niet te tonen dat zegt dus genoeg

trouwens mo vroeg hoe hyundai bevalt en hem was ook het een en ander al opgevallen ( lees zijn reactie maar)

en ik heb zeker een goede auto in ieder geval beter dan hyundai , waarom denk je dat ik ben overgestapt ( al ging het niet gemakkelijk om de lantra in te ruilen)

en wat te denken van de inruilwaarde of beter gezegd restwaarde van hyundai

groetjes skoda fan

• ?

ow ja moet je naar een echte dealer gaan ik heb 5000 euro voor mijn lantra van 96 gekregen en dat moet jij straks nog maar afwachten met je skoda als die 8 jaar oud is en ik kan je nu al vertellen dat jij dat niet red !!!!!!!!!!!!!!! dus kom over 8 jaar maar eens terug te kankeren en vertel dan maar eens de waarheid

vrgr een stille genieter

• john

het was wel een excellent dealer

trouwens ik kan het me veroorloven om de auto om de 3 jaar in te ruilen

die dealer die 5000 euro voor je lantra gaf had zeker een gaatje in de kop

eikel @!#$ dat je er bent sukkel

gr. skoda fan

• john

bestaat hyundai over 8 jaar nog wel ??????????

hahahahaahahah kuttekop

• ?

wat @!#$ je nou dom ????????

je weet helemaal niet wat voor lantra het is en wat voor opties hij heeft .

je kan merken dat JIJ geen verstand van auto's hebt anders praat je niet zo .

kun je ook wel nagaan gezien het merk jij rijdt

hahahahahhahahahahahahaha