micro filter H 200

• Mystery man

Hallo,

wie kan mij info verschaffen over het microfilter voor de H 200, ik heb mij nml. laten vertellen dat als ik deze laat monteren dat ik dan ipv om de 7.500 kilometer pas met 15.000 kilometer olie hoef te verversen, het bericht kreeg ik via de dealer en de kosten zijn 140,- euro

het schijnt iets nieuws te zijn van hyundai

wie heeft er ervaring mee? of kan me er iets meer van vertellen

groeten

• Jack

Beste Mystery man,

Dat zou mooi zijn ik hoop dat je er nog een reactie op krijg , maar ik dacht dat het om de 7.500 km verversen van de olie te maken had met de turbo ?

Maar wie weet als de olie nog beter gefilterd wordt dat je dan om de 15.000 km moet verversen het zou mooi zijn ik hou de reacties in de gaten .

M.vr.gr.

Jack.

• Hyundai

Pas maar op die blokken lopen toch al behoorlijk vaak in de soep.. doe geen verkeerde bezuinigingen die je later duur komen te staan!

• Mystery man

hallo hyundai,

allereerst als je reageert reageer dan verstandig, want dat gezeur over die blokken heb ik allemaal al wel gehoort, mijn H200 heeft ondertussen 183.000 km op de teller en heeft nog geen gekke dingen gehad, maar ja ik bezuinig niet op mijn onderhoud, een beuntje is handig maar dan krijg je bij het olieverversen een imitatie filter enz.

mijn dealer kwam zelf met dit nieuws en dus zal het uitgebreid geest zijn bij de Hyundai, ik vroeg me alleen af of er iemand was die er meer van weet.

het is namelijk niet verkeerd als je het dubbele aantal kilometers kan rijden

evengoed viendelijke groeten

• Hyundai rijder

Wat alle negatieve mensen vergeten is dat de nieuwe motoren stukken beter zijn.

• Hyundai

@mystery man

Ze gaan niet allemaal kapot, maar wel veel meer en veel sneller dan bij andere merken.

Een dieselmotor die net 183dkm heeft gereden is echt geen prestatie!

Denk maar even aan mij zodra je motor vastgelopen is..

Wie het laatst lacht, lacht het best :D:+:D:+:D:+:D

@Hyundai rijder

“Wat alle negatieve mensen vergeten is dat de nieuwe motoren stukken beter zijn.”

–> hier geef je dus toe dat er beroerde motoren geleverd zijn.

En zoals je zegt nieuw.. duurt wel even voordat ze echt bewezen hebben dat ze daadwerkelijk beter zijn. Juich niet te snel..