Problemen hyundai pony!

• Rens

Beste mensen,

Ik (Rens- 22)heb sinds kort een hyundai pony, de achterlicht unit was kapot en de ruitenwissers deden het niet. Ik inmiddels een andere unit gekocht van 20 eur bij deijne in Volkel. (japanse auto sloop) en deze vervangen. De ruitenwisser was een kwestie van dashbord eruit slopen'met beleid en draadjes proberen en inderdaad, een los contact.

Nu is alleen een probleem dat het koelvloeistof lekt in de auto door een kraantje die vervangen moet worden (zei de garage) dus doet de verwarming het niet en kan ik dus ook niet de ruiten ontdooien.

Ook staat er in het APK rapport (van vorig jaar) dat de stuurkogel speling heeft?????

Nu is de vraag of ik dit zelf kan vervangen misschien door goede tips van goedbedoelende mensen want geld heb ik niet echt over..(student he)

Wie kan mij enigzins op weg helpen zodat ik door de APK kom…(en ook veilig op weg)

Gr Rens

• john

mijn vrouw heeft een suzuki alto van bj 89.

deze bevalt zo goed dat de volgende ook weer een alto wordt

tip: neem een alto, goedkoop in aanschaf en zuinig en betrouwbaar

groetjes john

• Rens

Ik zat eigenlijk op advies te wachten waar ik iets aan heb!

gr Rensjohn schreef:

>

> mijn vrouw heeft een suzuki alto van bj 89.

> deze bevalt zo goed dat de volgende ook weer een alto wordt

> tip: neem een alto, goedkoop in aanschaf en zuinig en

> betrouwbaar

> groetjes john

• Hyundai

EEN ALTO IS OOK ZO WAT ZIELIGS.. MAAR JE PONY WEG DOEN IS WEL EEN GOEDE OPTIE ;)

• Remko

Waarom de Pony weg doen?

Informeer eens bij een beunhaas, er is genoeg garagepersoneel dat zwart bij klust inde weekendjes, je koopt je spullen immitatie of haalt het van de sloop en het hoeft dan echt niet duur te zijn.

Groetjes remko