hyundai accent sport

• JSR

hoi, weet iemand of er uitbouwkits bestaan voor de hyundai accent sport, en waar deze verkrijgbaar zijn?

Alvast bedankt.

• Arjan

is te koop via de dealer.

• JSR

Hoi Arjan, ik zou liever een uitbouwkit vinden zoals bijvoorbeeld de kits van “kustomorphose” maar dat is peugeot, opel,… Ik zou dus niet de standaardkit van hyundai willen, maar meer een kit zoals op deze foto van een peugeot 206.

Maar of dit te vinden is voor een hyundai…..

• Hyundai Rules

Er zijn wel een aantal bedriven die dat doen ja, kijk eens op de Hyundai Club.

www.hyundai.ontheweb.nl

en buiten deze club bestaat er ook nog een Hyundai straat tuning club.

Groetjes

• JSR

hoi, bedankt,

ondeerstaande link heb ik er terug gevonden, is dat nou mooi of niet? :-)

http://www.autospoilers.nl/onlineshop/producten.php3?soort=3&type=180&jaar=1999&motor=

• Hyundai Rules

Er zijn veel meer links.

En ook meerdere soorten kits.

Er is ook een hyundai street tuning club.

Groetjes

• F.R. de Vries

Hoi,

MS DESIGN www.ms-design.com

Zij maken voor alle types hyundai uitbouwkits etc….

Succes

mvg Fabian de Vries

• Gideon

Heb even een vraagje om welk bouwjaar gaat het zoals ik de naam hoor is het een accent dus vanaf 2000 en die ene link met die bodykit is voor een excel(accent x3).

Er zijn echt veel bodykits verkrijgbaar kan je zo aardig wat links geven met bodykits het enigste nadeel is dat ze of uit amerika,australie,korea komen dus dan zijn er de nodige verzendkosten aanwezig die het wel wat duurder maken maar dan heb je wel wat unieks je kan me mailen voor de links of voeg me toe aan je msn ofzo.

g_sonnevijlle@hotmail.com

grtz Gideon

Hyundai liefhebber.