Roest drempel H200

• Dijkman

Ben in bezit van een H200 van okt 1999. Probleem dat ik heb is het ernstig roesten van de drempels. Rechts zit al een gat in, links nog niet maar roest al wel.

Ondanks dat de Hyundai dealer 6 jaar AC- garantie geeft.

Mijn vraag is zijn er meer van deze gevallen bekent bij H200- rijders?

Graag zou ik een reactie willen lezen.

• Arjan

Misschien heeft de auto schade gehad????????????

• Remko

Een collega van mij rijdt een h200 privé, en nog een kennis van me rijdt een h200 als bedrijfsauto en beide rijden ze probleemloos, die bedrijfsauto heeft wel roest omdat hij er een ker goed een paaltje mee heeft geramd, maar het ontstaat dus niet zomaar. Waarschijnlijk dus oomw ar Arjan al zei, dat de bus schade heeft gehad.

Is dit niet het geval, dan meteen naar de dealer.

Groetjes Remko

• Diena

Hallo

Mijn man ontdekte bij het in de was zetten van onze H200 aan beide dorpels bruine bobbeltjes, hij is er mee naar de dealer geweest, die zei dat het van steenslag kwam. Twee dagen later werd ik door de dealer gebeld of ik toch nog niet eenslangs wilde komen, hij vertrouwde het toch niet helemaal. Deze keer heeft hij aan beide kanten met een schroevendraaier geprikt, conclusie: roest van buiten af (steenslag) nu word de auto volgende maand op kosten van de dealer gespoten,want dit alles is toch wel vreemd voor eenauto die nog geen 4 jaar is. (oktober 1999)

• Peter

Ik heb ook een Hyundai H200 uit 1999 en inderdaad, ook roestproblemen bij de drempel. In mijn geval alleen links voor. Volgende maand ga ik er meer terug naar de dealer en doe een beroep op de garantie, want het is zeker niet het gevolg van schade