lakschade

• Marco

Ik ben in het bezit van een Hyundai Excel, bouwjaar 1996. Vorig jaar begon op mijn motorkap de blanke laklaag los te laten en begin dit jaar ook op mijn dak boven het rechter portier. Mijn vraag is of dit bij meerdere mensen bekend is, want voor een auto van 6 jaar oud vind ik dit een kwalijke zaak.

Marco.

• johan

Mijn zoon,heeft dit jaar een nieuwe zilver grijze gekocht,bij hem kwam er al roest boven de chrome gril aan de voorkant,laten zien bij de dealer,was geen probleem word overgespoten.

Mocht er meer roest komen,dan horen jullie het.

Zelf heb ik ook een H200 uit 2000, nog geen last

• helma

wij zijn in het bezit van een matrix en hebben dus hetzelfde probleem dat de lak los laat de dealer zegt dat het komt omdat het zachte lak is

• Marco

Oh dus met andere woorden GEEN Hyundai kopen want de lak is zacht en zou wel eens los kunnen laten?? Ik vind dit een belachelijke verklaring van een dealer.

En wordt er niks aan gedaan dan???

Marco.

• helma

ze hebben het probleem nu bij de import teur neer gelegd maar ze zeiden bijvoorbaad al dat het wel even kon duren voor we daar iets van hoorden

hoe hebben ze het probleem bij jouop gelost

• Viper®

Gezellig, dat wordt weer feest straks.

Heb zelf een Excel van bouwjaar eind 95, dus over een tijdje ben ik heel me groene kleur kwijt :(

Tot nu toe nog geen slijtplekken o.i.d. Misschien ook afhankelijk van hoevaak hij gewassen is, en of hij vaak in de zon staat ?

• Marco

Ik heb toevallig pas geleden een mailtje terug gehad van Hyundai en die zeiden doodleuk dat zij nog nooit van dit probleem gehoord hadden en wat betreft het verkopen van mijn auto adviseerden ze mij……… laten overspuiten!!!! Dan kan ik net zo goed een nieuwe auto kopen want dat kost klauwen met geld. Volgende stap : langs gaan bij de dealer en kijken wat die te zeggen heeft.

• Marco

Ach het hoeft dus niet bij elke Excel te zijn he Viper (alleen die van mij zoals ik vermeld kreeg in een mailtje). Ik hoop voor je dat het niet zo zal zijn want ik heb nu een waardeloze auto.

• wim

ook ik heb last van dit probleem. het doet zich alleen voor op de voorbumper van

mijn hyundai lantra 1992. is geen mooi gezicht , dat ben ik met je eens !

ik doe er verder niets aan, heb alleen alle blanke lak proberen weg te halen.

is nu dus een doffe bumper.

vr groet wim

• TRiP

Hallo, mijn lantra is een keer overgespoten door een spuiterij in 97 en ik heb hetzelfde probleem, ditligt gelukkig niet aan Hyundai zelf.

Een kennis van mij rijdt een volfswagen Golf en die heeft het pribleem ook, maar dan over de gehele auto, en bij zijn dealer zeiden ze: sorry hier kunnen we niks aan doen.

Goetjes Remko