H200 achterbank

• Peter

Ik heb een H200 met dubbele cabine. Zolang onze kinderen nog klein zijn, kunnen ze achter redelijk zitten. Als ze wat groter worden kan dat niet meer. Zijn er manieren om de beenruimte te vergroten? Kan er een ander type achterbank ingezet worden of kan het tussenschot verplaatst worden? Wie kan mij hierover tips geven?

• peter

achterin zit bovenaan net voor de achterklep een kunstof plaatje,als je deze eraf haalt zie je dubbel plaatwerk zitten.

Als je hier een deel van weg slijpt,kun je de achterbank en tussenschot zeker 8 cm naar achteren zetten.

Ik weet alleen de afmeting niet van wat er precies uit moet,als je dit hebt gedaan voldoe je nog steeds aan de afm. voor grijs kenteken.

Informeer even bij je dealer wat er precies uit moet.

groetjes Peter

• Loek

Hoi met Loek. Je kunt de tussenwand ca. 20 cm naar achter plaatsen. Je moet wel dan het de kunstofwand met een decopeerzaag mooi afzagen. daarna kan de bank ca. 20 cm naar achteren worden geplaatst. Dit is door een vriend van mij zo uitgevoerd.

Loek

• Arjan

Ik zou het niet doen want je laadruimte voldoet niet aan de eisen meer,dan loop je de kans op een (grote boete).