Aankoop H100

• mick

Wij staan op het punt om een H100 aan te schaffen.

Wie heeft er ervaring met het rijden in een H100 en wil deze met ons delen?

Ik ken inmiddels de zwakke punten wat motor betreft, maar waar moet ik nog meer op letten?

Het is een H100 uit 97 met 55.000 km op de teller, niet van een bedrijf geweest.

Wat is een redelijke prijs?

• Willem

Of de bevestiging van de schuifdeur nog niet losgeroest is. Deze zit namelijk met een puntlasverbinding vast naar deauto toe en deze wil nog al eens afroesten.Controleer ook even of de aanjager van je verwarming het nog op alle standen doet wat die wil ook wel eens weigeren.

willem

• pømske

En de achter klep van de H.100. verlichting.. weiger op z'n tijd en wijlen en de uitlaat is meestal na 50.000 .km (achterstuk eerder rot ) voor de rest is het een heerlijke bus..(nieuwe gekocht overigens) suc6.. Pømske:+

• pømske

Oh,! ja ik heb horen vertellen dat hoe ouder die busjes worden , kans maak op een vastlopende zuiger ,door gebruik van goedkope diesel, omdat bij de meeste bekende merken diesel een preparaat in zit om de zuigers te smeren… je kan ook van dat spul bij de automaterialen handel kopen en af en toe in de diesel pleuren help goed bij busjes die veel gelopen hebben (300.000. KM. of meer )

Het is maar een Tip..Pømske:D:D:+suc6….