Autoradio H200

• Jurgen

Wij hebben een nieuwe H200 gekocht welke nog geleverd moet worden. Bij de garage vertelde ze echter dat ik alleen een grundig autoradio zo zelf kon inbouwen.

Wanneer ik een radio van een ander merk zou willen inbouwen zou ik de hele dashbord uitelkaar moeten halen. De radio's van andere merken zouden namelijk te breed zijn.Weet iemand of dit klopt. De dealer heeft zelf allleen maar Grundig radio's en ik wil een mooiere radio als een grundig.

• Wil Jansen

Onzin. De inbouwbreedte is al jaren geleden genomaliseerd. Ik heb zelf een JVC ingebouwd. Daarvoor had ik er een Grundig ingezet. Als je de auto hebt wip je de radio-afdekplaat eraf. Daarachter ligt de antenne-stekker en de aansluitconnector. Als de aansluitconnector niet zondermeer past heeft je dealer een verloopkabel. Die heb ik toen ook daar gehaald. Voor de Grundig had ik een andere nodig als voor de JVC. Als je dealer je nog meer sprookjes verteld kun je beter naar een andere gaan. Sucses

Wil

• johan

Onzin,heb zelf recent probleemloos een vdo-dayton radio-cd speler ingebouwd.

• appie

je moet wel het dashbord eruithalen als je sony of pioneer gaat inbouwen,dan moet je het metalen deel wat vast zit 4 parkers eruithalen dan past je radio weljohan schreef:

>

> Onzin,heb zelf recent probleemloos een vdo-dayton radio-cd

> speler ingebouwd.

• Steuten

Als je het inbouw raam gebruikt van sony of jvc,of gelijks, moet je het metalen frame wat standaard is er uit halen, dan moet je het hele dashbord eruit halen.

ik heb er een beetje dubbelzijdige tape aangedaan en m'n jvc er in geschoven.

Zo doen ze het bij meerdere dealers !!!!

• henk

Onzin,

Ik heb er laatst een becker navigatie systeem set ingeplaatst.

Ging perfect. Niks dashboard eraf.