Achterruitverwarming

• Romeo

Sinds een paar dagen doet mijn achterruitverwarming van mijn Lantra 16 GLS, 1996 het niet meer. Zekeringen gecontroleerd ( Links onderin naast koppeling). Ik kan echter niet in het onderhoudsboekje terugvinden, welke zekering bij de achterruitverwarming hoort. Zo ook onder de motorkap in de relais / zekeringhouder

Indien de schakelaar stuk zou zijn, hoe is deze eventueel te verwijderen, zonder de hele unit te hoeven te verwijderen?

• Willem

Is je kontakt bij de achterruit nog in orde, ik heb hier ook wel eens een los stekkertje gehad.

Wilem

• Romeo

Kontakt is OK, we gokken zelf op de knop maar weten niet hoe die te verwijderen.

Of moet je soms het hele midden deel demonteren? Zo ja, hoe?

• Frank

Volgens mij moet je zowat het hele dashboard er uit halen om bij de schakelaar te kunnen, maar weet net niet 100% zeker of dat ook bij een Lantra zo is.

• Fritske

Ja….eerst het hele middenstuk eruit wippen en dan kun je zo bij die knoppen van de verwarming, alarmlichten etc. komen

• Fritske

Je moet eerst de asbak eruit halen, dan 2 schroeven losdraaien, dan uhm.. ff denken.. links ergens een dopje losmaken en de schroef losdraaien en met wat pech je klokje eruit wippen. Dan issie los…