Onlangs bleek na 1 jaar en 15.000 km de koppeling van mijn Santa Fe 2,4 4WD totaal aan gort. Dit zonder zware lasten getrokken te hebben en voorzichting met het koppelingspedaal te zijn omgegaan.
Heeft iemand hiermee dergelijke ervaringen?
Wij rijden hier al9 jaar een lantra waar aardig in getrapt wordt om het zo maar te zeggen en zonder problemen, we rijden ook nog een hyundai xg en een coupe alledrie probleemloos.
Ik denk dat er hier iets niet goed heeft gezeten, want anders gebeurd dit natuurlijk niet.
Wat zei de dealer hiervan of Hyundai Nederland?
Groetjes Remko
Ik snap er niets van, Mijn koppeling van mijn Santa Fe diesel 4wd heeft er ook uitgelegen na 15.000 Km. Maar volgens de dealer was ik de enigste in Nederland, dus dat lag aan mijn rijstijl. Dat 10.000 km later ook de versnellingsbak kompleet vastliep kon jammer genoeg niet op mijn conto geschreven worden, daar de Hyunda monteur zelf een proefrit maakte op dat moment.
Voor de rest zit er een onbalans in het aandrijf systeem.
Het vertrouwen is bij mij kompleet weg doordat het “invliegen” van de Onderdelen maanden duurt en van de importeer geen enkel begrip toont.
Ik heb dat ding nu na 17 maanden ingeruild en wil nooit meer iets van Hyunda en Autobedrijf “Centraal”te Den Helder te maken hebben.
Ph. Ansems schreef:
>
> Onlangs bleek na 1 jaar en 15.000 km de koppeling van mijn
> Santa Fe 2,4 4WD totaal aan gort. Dit zonder zware lasten
> getrokken te hebben en voorzichting met het koppelingspedaal
> te zijn omgegaan.
> Heeft iemand hiermee dergelijke ervaringen?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?