sportieve excel?

• Marloes

Ik heb een Hyundai 1.3 GS uit 1995. Ik wil graag dat die auto een leuk sportief geluidje krijgt. Zelf denk ik aan een open luchtfilter en een sportuitlaat. Het is dus de bedoeling dat ie herrie gaat maken…Wat kost het ongeveer. Wat zijn de problemen met de aansluiting en welke merken? Remus sebring Pipercross K&N filter? Welke bougies? Wie helpt me?

• TRiPAX

Hoi Marloes

Op de hyundai Club Nederland hebben we wel mensen die je hier alles over kunnen vertellen , en zelf ook al hun excelletje hebben “getuned”

De url is www.hyundai.ontheweb.nl

Groetjes Remko

• anko pasmooij

ik wil je lekker beffen… marloes… ik heb namelijk ook zo'n auto en ik voel me verwant aan jou… dat kan best wel eens in mijnwagen

• Anko Pasmooij

Dat was dus een lollige collega van me, heel fijn.

In principe heb'k ook even rondgekeken voor een sportuitlaat voor een excel. Er is een uitlaat van Sebring die erop kan:

http://www.gkb-import.nl/eindpijp.htm

en dan de -5S (90mm) schuin afgesneden.

Alleen je bent toch gauw zo'n 150 tot 250 euro kwijt voor zo'n ding, mij persoonlijk iets teveel voor zo'n wagen. Geef toe, echt een supersportieve auto is het niet.

MvG,

Viper®

• jeroen

Hoi, marloes

Als je nu helemaal geld over heb, dan koop je gewoon een Excel rally,

in 1995 heeft importeur greenib van Hyundai nederland

een Excel gemaakt met een turbomoter van de Scoupe. Alleen is de Scoupe zo aangepast dat hij 115 PK heeft. De excel heeft alleen het onderblok en de turbo. en is dus niet aangepast. hij heeft dus 135 PK. daar kun je aardig menig GTI mee pesten. ik heb er zelf ook 1

groetjes jeroen