Hyundia clubje

• jack

Als je voor 4500- gulden door een hyundai dealer word genaait,

dan wil ik alleen maar zeggen dat elke hyundai rijder op moet letten met wie hij zaken doet.Jullie zijn mensen zo als ik die hart motten werken voor een redelijke goede wagen,dus wil ik alleen de mensen waarschuwen.

Hyundai is net een haai…………..

Eerst laten ze leuke dingen zien en dan happen ze toe,

kijk en als je je dan een club voor hyundia wilt zij kom dan op voor die rijders.

ik roep heeeeeeel hart als ik wat zeg dan kom ik daar ook voor op,

er is meer dan alleen Geld…………………..

JACK

• Frits

tuurlijk jongen

• TRiPAX

Kan jij bewijzen dat je bent opgelicht?

En als je dat zou kunnen bewijzen wat wil je dan bereiken met hetl afkraken van het merk hyundai op een prikbord?

Ga lekker die garage afzeiken maar niet het merk HYUNDAI.

• Hans

Zonde van de inkt om op die rand debiel te reageren

Jack je bent een @!#$

• peewee

Leer eerst eens schrijven .

• dikkertje dap 2

Ik ben het helemaal met Hans eens.

• Hyundai Club Nederland

mooi he zelf merk naam niet eens goed getikt

NOG FF DOOR IP ADRES BIJNA BEKEND ?

• Martien

Ik overweeg om zelf een Hyundai te kopen, maar de dealer in mijn woonplaats heeft ook geen beste reputatie, dus ik zal hem verder weg moeten kopen en zelf moeten kopen, want daar lopen monteurs rond die meer stuk maken dan maken en op de rekeningen staat vooral bij wat oudere auto's meer dan dat er in werkelijkheid was vervangen, zoals oliefilters, luchtfilters, remblokken, bougies en remolie. Dan kun je maar beter geen garantie hebben dan aan zo'n bedrijf overgeleverd zijn.

• Martien

Tikfout 2e keer kopen moet zijn onderhouden.

• TRiPAX

Martien als die garage geen goede reputatie heeft dan zou die geen dealer mogen zijn, meld het aan hyundai nederland en er komt een controle.