Jack jij heb zelf zeker helemaal geen auto?

• TRiPAX

Hallo Jack,

Zoals ik in het prikbord zie heb jij op alle modellen van Hyundai wat aan te merken.

Ik denk zelf dat jij niks beters te doen hebt dan de hele dag maar een beetje achter je computer te zitten en bepaalde dingen onnodig af te kraken.

Ik ken heel wat mensen die heel veeleisen stellen aan auto's waaronder mijn pa en een collega van mijn pa.

Mijn pa is zelf helemaal PORSCHE fannaat en hij heeft ook een dikke uitgebouwde porsche carrera 911 4S turbo staan , en daarbuiten rijdt hij zakelijk een hyundai xg30 wat hem uitstekend bevalt hij rijdt nu al zo'n 6 jaar probleemloos hyundai, we hebben hier ook nog een hyundai coupe 2,7 v6 en een hyundai lantra 1,6 16v. En als iemand porsche rijdt en hyundai dan mag dat toch wel wat zeggen.

Die collega van mepa rijdt dikke mercedessen , lamborghini en jaja een hyundai.

Ik zelf rij een hyundai lantra en het rijdt als een zonnetje.

Groetjes TRiPAX

• jack

Een duitsewagen doet het 100000 keer beter dan een HYUNDAI,

dus je weet nu een beetje wat ik rijd….

DOMBOTRiPAX schreef:

>

> Hallo Jack,

>

> Zoals ik in het prikbord zie heb jij op alle modellen van

> Hyundai wat aan te merken.

> Ik denk zelf dat jij niks beters te doen hebt dan de hele dag

> maar een beetje achter je computer te zitten en bepaalde

> dingen onnodig af te kraken.

> Ik ken heel wat mensen die heel veeleisen stellen aan auto's

> waaronder mijn pa en een collega van mijn pa.

> Mijn pa is zelf helemaal PORSCHE fannaat en hij heeft ook een

> dikke uitgebouwde porsche carrera 911 4S turbo staan , en

> daarbuiten rijdt hij zakelijk een hyundai xg30 wat hem

> uitstekend bevalt hij rijdt nu al zo'n 6 jaar probleemloos

> hyundai, we hebben hier ook nog een hyundai coupe 2,7 v6 en

> een hyundai lantra 1,6 16v. En als iemand porsche rijdt en

> hyundai dan mag dat toch wel wat zeggen.

> Die collega van mepa rijdt dikke mercedessen , lamborghini en

> jaja een hyundai.

> Ik zelf rij een hyundai lantra en het rijdt als een zonnetje.

>

>

> Groetjes TRiPAX

• jack

Je moet maar eens een probleem krijgen met je leuke HYUNDIA dan praat je wel anders.Ik rij gelukkig nu een auto die wel betrouwbaar is en waar een Nederlandse monteur verstand van heeft.Mijn laatse auto heeft me 7,500 aan repreatie gekost door fouten van een HYUNDAI dealer en hyundia nederland zegt helemaal niets te kunnen doen.MAG ik dan ook eens hier BRULLEN van ongelooft !!!!!!!!!!!!!!!

Ik hoop dat iedereen blij is met zijn of haar hyundai en er lang plezier van heeft,

maar dat neemt niet weg dat ik moet zeggen dat die mannen die de klant in de kou laten staan met kinderen op de achter-bank geen dealer mogen zijn.

Sterker nog de ANWB was het volkomen met me eens,en dank zij die nissan dealer kon ik die bellen,terwijl de dealer van HYUNDIA naar huis moest om met zijn radio en zijn auto`tje te spelen,,,,EN DAT NOEM IK NU ZIELIG…………..

Nee meer dan 4 keer op vakantie van jullie geld dat doe nu die dealers he wanneer worden jullie nu eens groot……………….

Doeiiiiii

• Frits

misschien is het tijd dat jij groot wordt?? Ga dan bij die garage klagen en niet hier….. Schakel dan de consumentbond in als je zo “slecht” behandeld bent als dat je zegt…

Val ons alsteblieft niet lastig met je gezanik.

• PAOLO

Ik denk dat je TRABANT rijd DAAG JACK!!!!!!!

• TRiPAX

Jack, ik denk dat jij zielig bent, en mijn pa heeft een erg hoge functie in de IT en hij heeft al tig auto's afgereden, en hij is zelf ERG GOED te spreken over het merk Hyundai en de service die hij krijgt bij onze dealer.

Wat ik al eerder heb vermeld is dat je moet gaan klagen bij je garage en niet op een prikbord daar bereik je al helemaal niks mee.

En dat een Duitse auto 10000 keer beter rijdt is bullshit,

als jij een lantra van bijvoorbeeld 15000 wilt gaan vergelijken met een bmw van 100000 dan zeg ik ok, maar anders is het dikke onzin.

Maar stop met het zeiken op het prikbord en ga ff lekker naar de dealer toe.

• Anko

Hé Tripax,

Zeg die coupe 2,7 v6 is dat het nieuwe model? Rijdt dat nou een beetje of niet. Want het is officieel een sportwagen, maar of het aan die eisen voldoet is me nog niet zo duidelijk. Hoop later ook een mooi v6 coupeetje te kunnen aanschaffen. Heb nu nog me excel 1.3. (ben student)

ps. Over Jack… alle merken hebben zo hun details. Om nou te zeggen dat duurdere merken zo goed zijn (bmw, mercedes) gaat er iets kapot.. schrik dan niet als je dik moet lappen voor een nieuw onderdeeltje.

MvG,

Viper®