Ik hoop dat je nog niet tot koop bent overgegaan.
Namelijk ik heb sinds augustus 2001 diverse slechte tot heel slechte ervaringen mee gehad.
1e Augustus 2001. Voor wij op vakantie gingen de auto een grote beurt laten geven niets aan de hand, maar tijdens de vakantie op de snelweg brakken alle riemen. In Frankrijk laten repareren.
2e Juli 2002 bij een kilometerstand van 130.000 km een vast gelopen zuiger.
Motor vervangen en voor wij op vakantie gingen nog 1.000 km gereden. (Niets aan de hand). Wij op vakantie na 500 km op herrie, reden op de 2e baan een aantal caravans aan het in halen, en een klap en hiern a was alles stil geen rem en gelukkig kan wij naar de vluchtstrook en bleek het onderste deel van een drijfstang dwars door het karter geslagen te zijn.
Een vervangende auto gekregen en kapotte auto op transport naar Nederland i.v.m. garantie.
Motor vervangen en vervolgens hele boel olie lekkages.
26 december ´s avonds ging mijn dochter op halen, sloeg ineens de temperatuur meter uit.
Vervolgens de wegenwacht gebeld en hij zei direct toen hij de auto zag staan, alweer een H100 een slechte auto. Ik hem het verhaal verteld en adviseerde mij tevens de versnellingsbak te vervangen.
Het bleek om de koppakking te gaan welke lek was.
Graag wil ook jou ervaring horen en tevens hoe je vader aan zijn ervaringen komt.