Getz

• Racoon

Hallo allemaal,

2 setember komt blijkbaar de nieuwe Getz in de showroom.Ik denk erover om hem aan te schaffen.Onze Atos Spirit met de volgende gegevens gaat dus ingeruilt worden:

in absolute nieuwstaat

Hyundai Atos Spirit 1.0

September 2001

km.stand 10000

kleur Tweety Yellow

Nooit in gerookt,alle garanties en mobilieteitsgarantie aanwezig

Stereo radio/cassette recorder + 4 boxen aanwezig

Electrische ramen

Stuurbekrachteging

Centrale deurvergrendeling

Wind/regenschermpjes op zijramen

Ik wil aanschaffen een Getz 1300 GL 5deurs.(omdat de 3 deurs zeker 2 maanden langer duurt,volgens mijn dealer).Prijs zou ongeveer 10.000 euro zijn. Enig idee wat ik voor mijn Atos kan krijgen en wat ik dus aan euro,s bij moet leggen?

Na vele Hyundai's is mijn Atos de eerste die echt niet bevalt,krijg echt last van mijn benen/rug met rijden.Gezien mijn jarenlange goede ervaringen met Hyundai,laat ik mij niet uit het veld slaan door 1 mislukking,vandaar de aanschaf van de Getz (als het niet te duur wordt) Nee,ik ben nog niet toe aan de Deawoo!

(al vindt mijn vrouw van wel)

groeten,

Racoon

Alvast bedankt.

• Maurice Pappers

Schiedam 25 augustus 2002

Beste Racoon,

Wij hebben de Getz al 1,5 week in de showroom staan en een model proefritgereed. De 3-deurs komen gewoon met de boot van November binnen(dus bij de dealer half tot eind December), let wel de verkoop van de Getz is nu al ver boven verwachting.Dus als U van plan bent om een Getz te bestellen zou ik er snel bij zijn om een auto die op de boot van November binnenkomt.Per 1 januari 2003 gaan de prijzen hoogstwaarschijnlijk met € 1.000,00 omhoog het is dus verstandig om bijtijds Uw bestelling te plaatsen om U de huidige prijs te garanderen de tenaamstelling adviseren wij U om begin Januari te laten plaatsvinden.

U en Uw vrouw zijn niet toe aan een Daewoo, ik begrijp uit Uwwoorden dat U nog niet in de Getz heeft gereden. Dit is een auto zo compleet en qua prestaties zo goed.

NB: Wij hebben interesse in Uw Atos alleen voordat wij U een inruilprijs kunnen bieden willen wij altijd graag de auto even zien. Ik heb altijd geleerd: “Ga nooit met een meisje uit die je niet gezien hebt,en taxeer nooit een auto die je nooit gezien hebt”.

Ons adres is : Hyundai van Dalen b.v.

Schiedam: Fokkerstraat 481 tel:010-462.25.31.

Vlaardingen: Buys Ballotlaan 4 tel:010-434.87.00

Internet:www.hyundaivandalen.nl

Ik hoop U snel te mogen ontmoeten en U een Getz te mogen verkopen,

Met vriendelijke groet,

Garage vanDalen b.v.

Maurice Pappers

verkoop

Racoon schreef:

>

> Hallo allemaal,

>

> 2 setember komt blijkbaar de nieuwe Getz in de showroom.Ik

> denk erover om hem aan te schaffen.Onze Atos Spirit met de

> volgende gegevens gaat dus ingeruilt worden:

>

> in absolute nieuwstaat

> Hyundai Atos Spirit 1.0

> September 2001

> km.stand 10000

> kleur Tweety Yellow

> Nooit in gerookt,alle garanties en mobilieteitsgarantie

> aanwezig

> Stereo radio/cassette recorder + 4 boxen aanwezig

> Electrische ramen

> Stuurbekrachteging

> Centrale deurvergrendeling

> Wind/regenschermpjes op zijramen

>

> Ik wil aanschaffen een Getz 1300 GL 5deurs.(omdat de 3 deurs

> zeker 2 maanden langer duurt,volgens mijn dealer).Prijs zou

> ongeveer 10.000 euro zijn. Enig idee wat ik voor mijn Atos

> kan krijgen en wat ik dus aan euro,s bij moet leggen?

> Na vele Hyundai's is mijn Atos de eerste die echt niet

> bevalt,krijg echt last van mijn benen/rug met rijden.Gezien

> mijn jarenlange goede ervaringen met Hyundai,laat ik mij niet

> uit het veld slaan door 1 mislukking,vandaar de aanschaf van

> de Getz (als het niet te duur wordt) Nee,ik ben nog niet toe

> aan de Deawoo!

> (al vindt mijn vrouw van wel)

>

> groeten,

>

> Racoon

> Alvast bedankt.

• Racoon

Ben volledig afgeknapt op Hyundai.Wij hadden al een Getz gekocht bij onze dealer waar wij elk jaar een andere wagen kopen(verg.zaak)maar ondanks de belofte was de door mij gekochte Getz niet te leveren.Beloof het dan niet!We zouden hem voor onze vakantie geleverd krijgen(half september) maar na veel vragen van ons kwam het hoge woord eruit: niet te leveren!Tjonge jonge wat een afspaak zeg.Nogmaals beloof het dan niet……….Ik was woedend en heb nu een ander merk gekocht en benzeer tevreden.( Ford ).Goede service en een goede inruilprijs voor mijn Atos.helaas is na vele jaren ineens het “vriendelijke”kontakt met onze dealer over.

Ik ben nog langs geweest om uit te leggen waarom ik deze wagen had gekocht maar er was geen interesse.Nou dan niet toch?Ik baal verschrikkelijk van deze gang van zaken en het valt mij erg tegen van Hyundai.Uiteraard bedenk ik mij nu nog wel even of ik ooit nog een Hyundai koop of onze bedrijfsbusjes daar te kopen.Nee………de groeten.

En Marcel,vat het niet persoonlijk op hoor ,het ligt niet aan jou.

Racoon