Er voor de excel een Sebring einddemper te krijgen. Behalve het vette geluid heb je natuurlijk wat brandstofverbruik mindering, en wat meer koppel bij lage toeren, merk je dit ook echt of niet? Voor die prijs dan
Sprookjes bestaan helaas nog steeds niet.
Wil je een vet geluid ga dan naar EPS of laat ergens anders een rvs uitlaat op maat maken sebring en remus maken weinig geluid(heb zelf een remus onder mijn Scoupé gehad,maar dat leek of ik met mijn originele uitlaat reed.
Meer koppel door een einddemper? helaas al koop je het complete systeem van sebring vanaf het spruitstuk tot aan de einddemper dan heb je wat meer koppel en pk(niet veel of zo hor) maar dan ben je ook klauwen met geld kwijt.
Minder brandstof verbruik–>dit maakt echt helemaal nix uit.
Waarschijnlijk zal je verbruik omhoog gaan omdat je toch een beetje geluid uit je uitlaat wilt krijgen je telkens in de hogere toeren gaat rijden.
Remus en sebring hebben ook niet gelijk hun eindgeluid, dit krijgen ze na omgeveer 5000 tot 10.000 km.
of ze dan gaan brullen is dan nog maar de vraag.
Brandstofvermindering heb je bij chiptuning.
Dit omdat je maximale koppel bij lagere toeren al beschikbaar komt en je het gaspedaal dus minder diep in hoeft te trappen rijdt je zuiniger door.
suc6
Bastiaan
http://www.scoupeclubholland.tk
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?