Ik ben van plan een hyundai santa fe 2.0 crdi 4wd aan te schaffen. Wie heeft er voor mij informatie of dit een verstandige keus is.
Is er ook nog iemand bekend met het tunen van deze motoren.
Laat het mij even weten
Ben zelf wrkzaam bij hyundai, de Crdi motoren zijn degelijk, de techniek van de santa fe is goed, en de kwaliteit van de materialen ook, het is natuurlijk wel zo dat het geen toyota landcruiser is, maar daar is de prijs ook naar, het zijn gewoon goede degelijke autos vergelijkbaar en technisch beter dan opel en ford
ik heb sinds kort een Santa Fe Country met 2.0 crdi en die bevalt me prima.Ik kan nog niet zoveel zeggen over het verbruik over die paar duizend kilometers die ik er mee gereden heb maar tot nog toe kom ik uit op 1:12,5 met een zeer vlotte rijstijl. De motor trekt er goed aan en is daarbij ook nog eens bijzonder stil.Wat betreft loslatende lak daar heb ik nooit last van gehad en ook in mijn familie waar toch wel diverse Hyundai's rijdenvan allerlei types en bouwjaren heb ik daarover nooit klachten gehoord. De auto's zien er allemaal nog goed uit.
Mensen die Hyundai nog steeds allerlei rottigs toekennen leven letterlijk in de vorige eeuw!
Ik heb al meer dan 20 jaar Hyundai ervaring. Alleen de allereerste (begin jaren 80), een Pony, had nog roestproblemen. Maar ja toen vielen van een Mazda 323 die ik net er voor had na 3 jaar de koplampen er ook af, om maar te zwijgen van de Simca daarvoor (je weet wel van die mooie gaten inportierdorpels enzo).
Ik ben UITERST TEVREDEN over garantie en service van Hyundai.
Zelfs na de garantietermijn van 3 jaar (motorisch) wordt er nog coulant gehandeld!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?