Hyundai lantra 1.6iGls vraagjes

• Ro

Ik heb een paar vragen over de Hyundai lantra 1.6iGls(u9).

Mijne is uit 28-08-1991rijd pervect ziet er nog mooi uit daar niet van.

Ik heb altijd opelastra gereden (eind 1994) maar kreeg er veel onkosten aan.

Zijn de 2hands onderdelen van de lantra ook zo duur bv de uitlaat was bij de astra met geregelde katalysator helaas bij de lantra is dit ook weer het geval bij de astra moest ik er toen nieuw ff bijna 2000piek voor neertellen is deze voor de lantra wel 2ehands te krijgen zo ja wat zijn +- de kosten mocht het kapot gaan de wagen raakt net als mijn astra nog al eens de verkeersdrempel hier in de straat vandaar.

Verder wil ik eens gaan kijken op zo'n sloop voor kleine onderdeeltjes zoals bijvoorbeeld de zonneklep en de plasticklepje voor o.a wisselgeld,bandjes,ect.

Beetje ouderwets lekker shoppe zelf demonteren van grote en kleine onderdelen op zo'n autosloperij mar het gaat nu meer even om de binnenkant.

Ben trouwens ook op zoek naar het (onderhouds)boekje ervan.

Is dit allemaal nog goed te vinden voor dit type Hyundai.

Zo ja waar in rotterdam liefst in omgeving noord/crooswijk/bergweg/kleiweg/enz,enz….

Bij bijvoobeeld astra loop je elk terein op is dit bij deze lantra ook zo of wordt het een probleem??

• arjan

Om uit hoge kosten te blijven moet de distributieriem ELKE 60.000 KM OF OM DE 4 JAAR VERVANGEN WORDEN.

En er is een sloperij in Langerak tel nr is 0184-602550.

• <Elantra>

zijn toch wel goeie auto's, je moet gewoon zoeken voor onderdelen.

ik vind dit zo leuk!!!!!!!!!!!!!!