Slechte service

• S. van de Zanden

Beste lezer,

Via deze weg wil ik mijn onvrede over Hyundai uitspreken. Wij kochten in Augustus 1998 een Hyundai Excel Esprit. Prima auto, dachten we….

Nu drie-en-een-half jaar verder begint de lak eraf te bladderen…Ja echt waar!

Met deze klacht zijn we naar de dealer teruggegaan en deze zou de klacht aanmelden bij Huyndai NL. Daar beoordeelde men dat de garantie verlopen is en de carroserie garantie geldt enkel voor roest van binnenuit en de klant wordt niet geholpen. Men mag dus aannnemen dat indien men een Hyundai aanschaft van +/- 22.000 gulden, na 3 1/2 jaar de lak loslaat. Dit vermelden ze niet in de folder. Als de dealer voor 100% achter zijn product stond had deze de klacht opgelost en zijn kosten verhaald bij zijn importeur. Maar helaas, het schijnt toch echt een product te zijn waar zelfs de dealer niet achter staat. Jammer….

Hieronder een afbeelding, dit is dus het verwachtingspatroon van een Hyundai…

Met “vriendelijke” groet,

S. van de Zanden

• FABIAN DE VRIES

IK HEB JE VERHAAL GELEZEN.

NU BEN IK WERKZAAM BIJ EEN HYUNDAI DEALER,

EN IK KAN ALS TIP GEVEN BEL EVEN MET DE IMPORTEUR

GREENIB CAR BV IN SASSENHEIM TEL 0252-240340 DEALER NR.

EN VRAAG DAN NAAR DHR HANS VAN POORTEN.

MANAGER VOOR GARANTIE VERHALEN.

MET VRIENDELIJKE GROET FABIAN

• S. van de Zanden

Dank je Fabian,

Gelukkig zijn er Hyundai dealers die wel achter hun product staan en handelen in het belang van de klant/consument…

Bedankt voor de tip!

Met vriendelijke groet,

S. van de Zanden

• FABIAN DE VRIES

Geachte heer van de Zanden,

Hier tikt de echte Fabian de Vries, ik begrijp niet hoe het komt dat iemand mijn naam en die van de heer van Poorten weet en op internet bekend maakt.

Ik ben inderdaad werkzaam bij de Hyundai organisatie.

Graag zie ik het bericht met mijn en andere namen verwijderd worden.

Hoogachtend,

Fanbian de Vries