Beste lezer,
Via deze weg wil ik mijn onvrede over Hyundai uitspreken. Wij kochten in Augustus 1998 een Hyundai Excel Esprit. Prima auto, dachten we….
Nu drie-en-een-half jaar verder begint de lak eraf te bladderen…Ja echt waar!
Met deze klacht zijn we naar de dealer teruggegaan en deze zou de klacht aanmelden bij Huyndai NL. Daar beoordeelde men dat de garantie verlopen is en de carroserie garantie geldt enkel voor roest van binnenuit en de klant wordt niet geholpen. Men mag dus aannnemen dat indien men een Hyundai aanschaft van +/- 22.000 gulden, na 3 1/2 jaar de lak loslaat. Dit vermelden ze niet in de folder. Als de dealer voor 100% achter zijn product stond had deze de klacht opgelost en zijn kosten verhaald bij zijn importeur. Maar helaas, het schijnt toch echt een product te zijn waar zelfs de dealer niet achter staat. Jammer….
Hieronder een afbeelding, dit is dus het verwachtingspatroon van een Hyundai…
Met “vriendelijke” groet,
S. van de Zanden