sportieve excel?

• Marloes

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn excel een sportievere look en geluidje krijgt?Zelf zat ik te denken aan een openluchtfilter en sportuitlaat.

Kan er op mijn excel een sportuitlaat zo ja wat? en kan er een openluchtfilter op,zo ja wat ? en welke merken.? Niet geheel onbelangrijk wat kost het ongeveer?

Heeft iemand anders nog een idee hoe k dit kan doen?

en natuurlijk waar kan ik het aankomen?

• Henri Boogaarts

Hallo Marloes een universele filter

van pipercross past er wel op ,je moet gewoon even informeren bij een tuning bedrijf

En een demper is niet echt nodig want de filter maakt al herrie genoeg

gewoon een sierpot erop schroeven is al mooi genoeg

• Marloes

Dankjewel voor je advies!!!

• Henry (HCN)

Gewoon een origineel vervangingsfilter nemen van K&N of Sparco, geen universeel filter, geeft 's winters met vocht kans op startproblemen…

Voor een mooier geluid kun je kiezen voor een andere achterdemper, van goedkoop tot duur.

Dus van Supersprint tot Remus, die laatste geven erg mooi geluid en zijn heel mooi afgewerkt…

Groetjes Henry (http://hyundai.ontheweb.nl)

• Henri

Ik heb op mijn Coupe een universeel luchtfilter van pipercros en ik nergens geen last van ook s`winters niet,en is de helft goedkoper als k&n of greenair.

• pim

k & n bestaat niet, heb laatst zelf geinformeerd voor dezelfde auto.

Heb zelf een green filter en bevalt goed.

Heb ook een remus met een eindpijpdiameter van 90 mm. en bosch platinum bougies. bevalt prima. geen probleem bij koud of wat dan ook.

geluid is veel sportiever zonder irriterend. een echte aanrader.