adres Hyundai Nederland BV

  • Walter

    AUB…AUB….AUB…..

    Kan iemand mij mischien helpen aan de N.A.W. gegevens van Hyundai Nederland BV.

    Alvast bedankt,

    Walter

  • Henry (HCN)

    GREENIB CAR B.V.

    HUB.VAN DOORNEWEG 14

    2171 KZ

    SASSENHEIM

    POSTBUS 281 2170 AG

    TEL:0252 240 300

    FAX:0252 240 309

    INTERNET:WWW.HYUNDAI.NL

    Groeten Henry(HCN http://hyundai.ontheweb.nl)

  • Abdelrhman

    ik wil graag de adress wan hyundai bedrijf omgeven Amsterdam

  • Mark

    Greenib Car B.V.

    T.a.v. Afdeling Customer Relations

    Postbus 281

    2170 AG Sassenheim

    Alsjeblieft walther,

    gr.

    Mark

  • j mulder

    Zoek een autmaat 2011 demo

  • j .mulder

    Zoek een aytomaat tucson liefst demo occasion 2011.

  • gj van schalm

    ik vind het jammer dat ik geen bericht kreeg dat hyundai in hilversum niet meer is en nu

  • paul

    Rijd sinds juli 2011 Hyundai ix20. Bevalt mij prima! Heerlijk wagentje. Rijdt heel comfortabel en zuinig. Alles erop en eraan!

    Ook automatische deurvergrendeling. En daar zit voor mij een probleem.

    Stel ik krijg al rijdende een beroerte. Auto komt uiteindelijk stil te staan. Dus contact is nog aan. De deuren kunnen dan niet van buiten af geopend worden. Hoe is dit op te lossen???

    Ik zou het jammer vinden dat dan het hele vergrendelingssysteem uitgeschakeld zou moeten worden. Is het zo in te richten, dat je zelf kunt regelen wanneer je het ingeschakeld wilt hebben?

    Graag een oplossing hiervoor.

    Vr gr Paul

  • w.hagens

    m.h.

    ik heb hyundai ix 35 heb op dit moment module stuk van radio/navigati/media/ en dergelijke

    is bij de dealer geweest en moet besteld worden dit kan volgens de dealer wel een a twee weken

    duren?????? moet dat werkelijk zolang zoiets moet toch met een paar dagen geregeld zijn.

  • A.VAN GAAL

    Hallo,

    Ik zou graag de dealer weten van de Hyundai Santa Fe met kenteken: 12-TG-GG .

    Met vriendelijke groeten,

    A.V.GAAL