Atos Spirit

• Peter

Hoi ik heb voor mijn vrouw een nwe Atos gekocht - K.M.teller stuk- binnenbekleding

beschadigd-metaal van deur komt tegen de carroserie(lak eraf)-luchtverdeler zit vast

is niet te regelen(schuifhendel)-slecht gepoetst bij aflevering!Hebben meer mensen

deze problemen gehad bij aflevering van dit merk?! Graag reactie!

• Racoon

Hoi Peter,

Wat erg zeg,die aflevering!Zou het niet pikken en direkt terug met die wagen en laat je niet afschepen.

Ikzelf heb 23 september een Atos Spirit gekocht bij Hyundai De Leeuw in Rotterdam.Mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden over de aflevering van onze Atos.Keurig netjes en alles in een zeer prettige sfeer.Ze zeggen wel eens dat autoverkopers je vergeten zijn zodra de deur achter je dicht slaat,maar bij de Leeuw is dat zeker niet het geval.Ga er eens naar toe,en je zal verbaasd zijn over de service.

Sterkte

• John

Mijn vrouw rijdt ook met een Atos Spirit. Is er zeer over te spreken.Geen klachten, goede dealer ook.

John

• Racoon

heb er nu 5000 km opzitten,maar toch beginnen er nu wat kraakjes en rare geluidjes te komen.Ook het “klapperen”na het nemen van een(minimale) drempel is niet verdwenen.

Ik ging naar de dealer - op 28 januari - om een afspraak te maken maar kan pas 25 februari terecht.

Ik ga mij nu wel een beetje irriteren aan de bijgeluiden van onze “Tweety”.Hoop echt dat het na 25 februari beter is.

Tijdens een eerder bezoek aan de dealer werd gezegd dat het normale geluiden waren maar mijn buurman(zelfde Atos Spirit,zelfde bouwjaar) heeft er geen last van.

Ik kan mij niet voorstellen dat mijn dealer de nazorg nu laat liggen,dus ga vol vertrouwen op naar 25 februari.

• she

test

• she

Ook ik heb last van het klapperen na een hindernis.Lijkt wel of de Atos door zijn hoeven gaat!Ik heb er nog maar 3000 km opzitten maar begin aan mijn keuze te twijfelen.Volgende keer misschien een Deawoo Matiz.De dealer geeft geen enkele reactie.Heel normaal zegt hij.(voor een kleine auto)Maar ook ik heb het nog nooit eerder in 1 van mijn vorige 4 kleine nieuwe auto's gehad.Maar ja, het geld is binnen dus laat maar gaan denken “ze”.

O ja,een maand na aanschaf kwam er Atos met een face lift uit de hoge hoed.Had de verkoper best eens mogen mededelen.

Als ik alles terug kon draaien: Nooit meer Hyundai…………

• Peter

Nog even een een tweede reactie,na een telefonisch onderhoud zijn al de klachten netjes opgelost binnen een week tijd!

Moest hiervoor wel nadrukkelijk de aftersales manager aanspreken,daar ik volgens de werkplaats pas over 2 weken terecht zou kunnen!!

Overigens is mijn vrouw uiterst tevreden over de Hyundai “Tweety”,en vinden wij het in ieder geval een héél geinig uitziend modelletje!

Ikzelf neem hem een keer in de week even mee de snelweg op, om de motor een beetje losser te maken.En ik moet zeggen hij rijd best aardig(ik rij zelf een Focus station diessel), alleen merk je goed dat hij vrij smal is, daar ikzelf 1.85 mtr ben.

Dus na de onprettige aflevering van de auto, zijn we nu toch zeer tevreden over ons nieuwe Atosje!